23:12 - 1401/12/10
کد خبر: 98016

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

اصحاب رسانه دست‌های نامرئی دشمنان را قطع می‌کنند

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس بر حمایت از فضای مجازی تأکید کرد و گفت: علی‌رغم همه حمایت‌ها از فضای مجازی به دشمنان اجازه نخواهیم داد تا از این فضا به‌عنوان توپخانه استفاده کرده و جوانان ما را به اسارت ببرند.

به گزارش سبلان ما ، مهدی عیسی زاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی شب پنجشنبه در مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل گفت: رسانه در جهان معاصر مثل یک شمشیر برنده عمل می‌کند و اصحاب قلم و رسانه‌های متعهد، با شفاف‌سازی و تنویر افکار عمومی در وقایع اخیر به‌خوبی با تهدیدات دشمن مقابله کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به‌آسانی به دست نیامده که به‌آسانی از دست برود، گفت: انقلاب اسلامی مثل کوه قدرتمندی است که با برداشت یک یا دو کامیون سنگ و خاک، چیزی از ابهت و عظمت آن کاسته نمی‌شود.

عیسی زاده در بخش دیگری از سخنان خود جنایات گروهک‌های کومله و دموکرات در دوران دفاع مقدس را یادآور شد و گفت: پیشنهاد می‌شود فجایع مخالفان نظام اسلامی برای خبرنگاران و هنرمندان نقل شود تا اصحاب هنر و رسانه با ثبت و نگارش آنها، حقانیت نظام اسلامی و عمق کینه دشمنان را از انقلاب نشان دهند.

وی در ادامه سخنان خود به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به بیداری و بصیرت ملت اعتماد داشت و در وقایع اخیر، ملت نیز پشتیبانی خود از جمهوری اسلامی را نشان دادند و با حضور پرشور در  ایام‌الله 13 آبان و 22  بهمن پاسخ دندان‌شکن به دشمنان دادند.

عیسی زاده در بخش دیگری از سخنان خود حمایت از فضای رسانه‌ای را یکی از مهم‌ترین اهداف مجلس اعلام کرد و گفت: ما با فضای مجازی مشکلی نداریم.

وی با بیان اینکه اصحاب رسانه دست‌های نامرئی  دشمنان را قطع می‌کنند گفت: علی‌رغم همه حمایت‌ها از فضای مجازی این فضا  به‌عنوان توپخانه و موشک دشمن عمل کرده و جوانان ما را به اسارت ببرند.

وی با بیان اینکه مجلس با فضای مجازی مشکلی ندارد تأکید کرد؛ فضای مجازی صحنه علنی ما است که باید در زمینه‌های فرهنگ، سیاست، کسب‌وکار و تجارت مورد حمایت قرار گیرد  

عیسی زاده اصحاب رسانه را به سربازان دوران جنگ تشبیه کرده و گفت: امروزه اصحاب رسانه نقش مجاهدان دوران جنگ را دارند که با قلم خود در برابر دشمن غربی ایستاده‌اند، تصور دشمن بعد از اغتشاشات اخیر این بود که طومار جمهوری اسلامی پیچیده شده اما نمی‌دانستند که در ۴ دهه اخیر، نظام با وجود یاران همیشگی و وفادار خود آسیب‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه مردم کردستان در کنار سیستان و خلق عرب بارها برابر امواج سهمگین دشمنان ایران اسلامی سینه سپر کردند گفت:  مردم ما برای حراست از انقلاب با تمام وجود ایثار می‌کنند.

 

انتهای پیام/ج