23:13 - 1401/12/10
کد خبر: 98017

با حضور رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس برگزار شد؛

مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در اردبیل

مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل ایجاد نشاط اجتماعی در اصحاب رسانه، هم‌افزایی و تعامل رسانه‌های استان را از اهداف جشنواره ابوذر عنوان کرد و گفت: در این دوره از جشنواره 1173 اثر از سراسر استان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

به گزارش سبلان ما ، مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل شب پنجشنبه با حضور علی نیکزاد نائب رئیس مجلس، مهدی عیسی زاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، ولی اسماعیلی نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس، سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع)، حجت‌الاسلام حسین علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس (ع)، رضا قاسمیان معاون سیاسی امنیتی استانداری اردبیل و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی و اصحاب رسانه در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

اسلام پیله‌ور مسئول سازمان بسیج رسانه استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار سبلان ما به تشریح جزئیات هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان اردبیل پرداخت و گفت: فراخوان این جشنواره ابتدای سال جاری توسط علی لطفی مسئول سابق سازمان بسیج رسانه استان اردبیل منتشر شد.

وی از دریافت 1173 ا از اصحاب رسانه استان به‌ویژه خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری، رسانه‌های مکتوب و تولید محتوا کنندگان فضای مجازی خبر داد و گفت: در مراسم اختتامیه از برگزیدگان هشتمین جشنواره با اهدای تندیس جشنواره، لوح سپاس و هدایای نقدی تقدیر به عمل آمد.

پیله‌ور ایجاد نشاط اجتماعی در اصحاب رسانه، هم‌افزایی و تعامل رسانه‌های استان و تقویت بصیرت‌افزایی در جامعه را از اهداف جشنواره رسانه‌ای ابوذر عنوان کرد و گفت: برگزاری جشنواره منجر به هم‌افزایی و تقویت نقاط قوت و رفع کمبودها و نقایص اصحاب رسانه و درکل ارتقای کمی و کیفی تولیدات رسانه‌ای استان می‌شود.

 

انتهای پیام/ج