08:35 - 1401/12/11
کد خبر: 98020

دادستان اردبیل خبر داد؛

ورود 4 بازپرس ویژه به پرونده مسمومیت دانش آموزان اردبیل

دادستان اردبیل به اقدامات قضایی در مورد پرونده مسمومیت دانش آموزان اردبیلی اشاره کرد و گفت: 4 بازپرس مأمور رسیدگی به پرونده مسمومیت دانش آموزان اردبیلی شدند.

عبداله طباطبایی دادستان مرکز اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، به پرونده مسمومیت دانش آموزان اردبیلی اشاره کرد و گفت: به دنبال مسمومیتدانش‌آموزان ۱۱ مدرسهاردبیل، 4 بازپرس مأمور رسیدگی به این پرونده شدتد  تا در سریع ترین زمان ممکن عامل مسمومیت و عوامل دخیل در این پرونده شناسایی و به سزای اعمال خود برسند.

وی به تعامل و همکاری دستگاه های امنیتی و نظارتی استان اردبیل همچون اداره اطلات، سپاه و نیروی انتظامی در مورد پرونده مسمومیت دانش آموزان اردبیلی اشاره کرد و گفت: موارد احصاء شده توسط ارگان های امنیتی جهت کار کارشناسی و حص.ل نتایج به دانشگاه علوم پزشکی، پزشکی قانونی و نظام پزشکی ارائه شده تا در سریع ترین زمان ممکن عوامل بروز این حادثه در شهرستان اردبیل شناسایی شوند.

دادستان اردبیل خاطرنشان کرد دستگاه قضایی استان اردبیل با هرگونه موارد مخل امنیت و آرامش مردم در سریع ترین زمان ممکن برخورد قضایی و قانونی خواهد کرد چراکه تأمین امنیت مردم رسالت دستگاه قضایی است.

 

انتهای پیام/ج