12:12 - 1401/12/11
کد خبر: 98023

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

افشای چهره پیچیده‌ترین نفوذی‌های دشمن، بزرگترین غنیمت حوادث اخیر بود

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از حوادث اغیر به عنوان غنیمت بزرگ برای نظام اسلامی نام برد و گفت: تدبیر حکیمانه رهبرمعظم انقلاب باعث شد پیچیده ترین عوامل نفوذی دشمن در سیستم اداری کشور شناسایی و رسوا شوند.

به گزارش سبلان ما ، مهدی عیسی زاده رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در یادواره شهدای عملیات‌های بدر و خیبر و شهدای شمالفرب و مدافعان حرم تیپ 37 حضرت عباس(ع) استان اردبیل به روایتگری دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی جهنم دره سی شمالغرب پرداخت و گفت: رزمندگان اسلام با سبک‌ترین سلاح‌های موجود در کشور برابر ارتش از دندان تا بن مسلح رژیم بعث ایستادند و با اتکا به خداوند متعال سرافراز از میدان مبارزه ای که 37 کشور از ان پشتیبانی می‌کرد بیرون امدند.

وی به دشمنی های استکبار با ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمنان این مرز و بوم بدانند که ملت ایران برای تشکیل دولت جهانی امام زمان(عج) قیام و انقلاب کرده و تا تحقق این آرمان عقب نخواهد نشست.

این رزمنده دوران دفاع مقدس تصریح کرد: ملت ایران به همراه شهدای گرانقدر در دجله و فرات وضوی خونین گرفته و تا تحقق ارمان های انقلاب اسلامی با ظلم استکبار مبارزه خواهد کرد.

وی به اغتشاشات اخیر نیز اشاره کرد و گفت: تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوادث اخیر بهارین فرصت و بزرگترین غنیمت برای شناساییعاملان نفوذی دشمن در بدنه دولت بود چراکه حوادث اخیر نقاب از چهره عوامل دشمن برداشت و انها را رسوا کرد.

 

انتهای پیام/ج