11:03 - 1401/12/13
کد خبر: 98039

شهردار اردبیل:

کتاب‌ فرصت‌های سرمایه‌گذاری شورابیل تدوین شد

شهردار اردبیل از تدوین کتاب‌ فرصت‌های سرمایه‌گذاری مجموعه گردشگری شورابیل خبر داد و گفت: سرمایه‌گذاران می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های مطرح شده در این کتاب را بررسی و نسبت به سرمایه‌گذاری در این مجموعه اقدام کنند.

به گزارش سبلان ما ، محمود صفری شهر دار اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از تدوین طرح جامع متمع فرهنگی و گردشگری شورابیل اردبیل خبر داد و گفت:شورابیل به‌عنوان تنها دریاچه طبیعی داخل شهری ایران دارای فرصت‌های بزرگ سرمایه‌گذاری و گردشگری است که می‌تواند نقش مهمی در ایجاد درآمد پایدار شهری برای توسعه اردبیل به همراه داشته باشد.

وی به تامین زیرساخت‌های گردشگری و توسعه فضای سبز در شورابیل افزود:اشاره کرد و گفت: برنامه‌های میان مدت و بلند مدت برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های منطقه نمونه گردشگری شورابیل تدوین شده است  

صفری گفت: با اجرای طرح جامع شورابیل امکانات تفریحی و گردشگری متعددی به مجموعه افزوده خواهد شد.

شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود به تشریح جزئیات این طرح پرداخت و گفت: در همین راستا برای نخستین بار و با هدف جذب سرمایه‌گذار، کتاب‌ فرصت‌های سرمایه‌گذاری مجموعه گردشگری شورابیل تهیه و تدوین شده و در این کتاب زمینه‌های سرمایه‌گذاری به صورت واضح مشخص شده است.

وی افزود: سرمایه‌گذاران می‌توانند طرح‌ها و ایده‌های مطرح شده در این کتاب را بررسی و نسبت به سرمایه‌گذاری در این مجموعه اقدام کنند.

 

انتهای پیام/ج