16:30 - 1401/12/14
کد خبر: 98054

با حضور فرمانده قرارگاه جهاد سارندگی سپاه برگزار شد؛

آئین تجلیل از خادمان محرومیت زدایی اردبیل+عکس

آئین تجلیل از خادمان محرومیت زدایی اردبیل به همراه اهدای 27 سری جهیزیه به نوعروسان و افتتاح 80 واحد مسکونی مددجویی در اردبیل برگزرا شد.

به گزارش سبلان ما ، بعد از ظهر امروز آئین تجلیل از خادمان محرومیت زدایی اردبیل به همراه اهدای 27 سری جهیزیه به نوعروسان و افتتاح 80 واحد مسکونی مددجویی  یا حضور سردار حزنی فرمانده قرارگاه جهاد سارندگی و محرومیت زدایی سپاه پاسداران، سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت (ع)، قاسمیان معاون سیاسی استاندار اردبیل و جمعی از اعضای گروه های جهادی در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.

سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در این مراسم به مقایسه دوران پیش از انقلاب اسلامی با دوران فعلی پرداخت و گفت: محرومیت زدایی از آرمان های انقلاب اسلامی است که در این راستا گروه های جهادی بسیج سازندگی سنگ تمام گذاشته و با مجاهدت های شبانه روزی خود ضمن کاهش محرومیت ها در کشور توانسته اند محبت مردم را نیز به خود جلب کنند.

وی در ادامه سخنان خود به فعالیت های عمرانی و غیرعمرانی بسیج سازندگی و سپاه استان اردبیل در 5سال گذشته پرداخت و گفت: 31934برنامه توسط جهادگران در نقاط محروم  و کم برخوردار اردبیل اجرا شده است.

مولوی خوانی و تجلیل از مسئولان جهادی استان و جهادگران برتر از جمله برنامه های این مراسم در اردبیل بود.