23:40 - 1401/12/14
کد خبر: 98058

با بدرقه مسئولین دانشگاه های اردبیل انجام گرفت؛

اعزام 700 دانشجوی خواهر به راهیان نور + عکس

700 دانشجوی خواهر بسیجی با بدرقه مسئولین دانشگاه‌های اردبیل به راهیان نور جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش سبلان ما ، اردوی راهیان نور دانشجویی استان اردبیل امشب با اعزام 700 دانشجوی خواهر از دانشگاه‌های سراسر استان اردبیل به مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس آغاز شد.

مراسم بدرقه نخستین کاروان راهیان نور دانشجویی استان اردبیل با حضور روسای دانشگاه های اردبیل، عطایی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع)، واحد مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، روسای دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل  و جمعی از خانواده های دانشجویان در مسجد دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

عباس فنی اصل رئیس شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان اردبیل در مراسم بدرقه دانشجویان خواهر استان اردبیل از دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه حضور دانشجویان در این اردوها توفیق بزرگی برای دانشجویان است، گفت: دعوت دانشجویان به این اردو نشان از شایستگی آنان است.
وی راویان دوران دفاع مقدس را گنجینه های مقدس دانست و افزود: حضور این راویان همراه دانشجویان بسیار ارزشمند است.
فنی اصل دوران دفاع مقدس را دوران دفاع از شرف، ناموس و ارزش ها دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری راهیان نور را گنجینه ای گرانبها می دانند و بر زیارت با معرفت نیز تاکید دارند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه از دانشجویان انتظار می رود بعد از بازگشت از این اردوها مشاهدات خود را به جامعه بازگو کرده و تبیین کنند، گفت: امسال دو اردوی راهیان نور و راهیان پیشرفت به صورت همزمان برگزار می شود تا دانشجویان ضمن بازدید از مناطق عملیاتی جنوب کشور، از دستاوردهای انقلاب در عرصه صنایع و تولید نیز بازدید کنند.

روح اله شاهی مسئول قرارگاه دانشجویی راهیان نور بسیج دانشجویی اردبیل در گفتگو با خبرنگار ما به تشریح برنامه های فرهنگی و تربیتی راهیان نور دانشجویی پرداخت و گفت: اردوی راهیان نور دانشجویی امسال به مدت 7 روز برگزار می شود.

وی با بیان اینکه جهاد تبیین هدف اصلی راهیان نور دانشجویی است، گفت: به همین منظور در کنار اردوی زیارتی و معرفتی راهیان نور، اردوی راهیان پیشرفت نیز پیش بینی شده تا دانشجویان با حضور در مراکز علمی و اقتصادی همچون پتروشیمی در جریان دستاوردهای انقلاب اسلامی  و پیشرفت های روزافزون کشور قرار گرفته و بعد از بازگشت از این سفر معنوی به جهاد تبیین  و روایتگر پیشرفت های کشور در جامعه شوند.

انتهای پیام/ج