23:24 - 1401/12/17
کد خبر: 98099

کارشناسان حوزه مهدویت:

عصر ظهور، عصر حاکمیت نور و دانش و بینش است

کارشناسان حوزه مهدویت به ویژگی های جامعه مهدوی اشاره کرد و با بین اینکه عصر حاضر، عصر تاریکی هایِ جهل، انحراف است گفت: عصر ظهور عصر حاکمیت نور و دانش و بینش

حجت الاسلام محمد صبوحی از کارشناسان حوزه مهدویت در گفتگو باسبلان ما، به تبیین شاخصه های جامعه مهدوی در عصر حاضر پرداخت و گفت: عصر ظهور،عصر حاکمیت نور و دانش و بینش است.

وی با بیان اینکه عصر حاضر، عصر تاریکی هایِ جهل، انحراف، فجایع بیداد و گمراهی است گفت: عصر حاضر، عصر اسارت انسان است.

این کارشناس حوزه مهدویت به عصر ظهور اشاره کرد و گفت:در پرتو قیام و حکومت عادلانه منجی عالم بشریت دگرگونی عظیم و تغییر ژرف و گسترده ای در سراسر گیتی رخ می دهد و چهره و محتوای زندگی در همه میدان ها به صورت شکوهمندی تغییر می کند.

وی به قوانین جامعه مهدوی اشاره کرد و گفت:در جامعه مهدوی قوانین و مقرّرات، احکام الهی که از طریق وحی به پیامبر ابلاغ شده است بدون اضافه یا کم کردن، اجراء خواهد شد. و مدینه فاضله راستین که از دیرباز ساختن آن ذهن متفکران و اندیشمندان را به خود مشغول کرده است عملی خواهد شد

صبوحی گفت: قوانین حاکم بر نظام و اجتماع مهدوی، قوانین اسلام است که از طریق وحی بر پیامبر بزرگ اسلام اعلام شده است. همگان به خصوص هیئت حاکمه در این خط مستقیم با احساس مسئولیت و تعهّد قدم برمی دارند. سلیقه های شخصی یا گروهی خود را کنار گذاشته و به راست و چپ منحرف نشوند. 

 

انتهای پیام/ج