23:40 - 1401/12/17
کد خبر: 98100

رئیس کانون هم اندیشی انقلاب اسلامی:

جامعه مهدوی، جامعه‌ای شجاع، مدبر و امیدآفرین است

رئیس کانون هم اندیشی انقلاب اسلامی به تبیین شاخصه‌های جامعه مهدوی از دیدگاه ادعیه و مناجات‌های شعبانیه پرداخت و گفت: جامعه مهدوی، جامعه‌ای شجاع، مدبر و امیدآفرین است.

مصطفی افضلی فرد رئیس کانون هم اندیشی انقلاب اسلامی و نماینده اسبق مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو باسبلان ما، به تبیین شاخصه های جامعه مهدوی از دیدگاه ادعیه و مناجات های شعبانیه پرداخت و گفت: جامعه مهدوی، جامعه‌ای شجاع، مدبر و امیدآفرین است.

وی به زیارت آل یاسین اشاره کرد و گفت: طبق مفاد زیارت آل یاسین اگر امام زمان (عج) نبود، زمین مدت ها پیش عهد خود را فراموش و نابود شده بود.

این فعال فرهنگی و اجتماعی با بیان اینکه امام زمان حق حیات بر کائنات دارد، گفت: نظم جهان به وجود امام زمان(عج) وابسته است.

افضلی فرد به فرازهایی از دعای ندبه اشاره کرد و گفت: حضرت مهدی(عج) مانند پدری دلسوز و مهربان است و از مومنین دستگیری می کند.

وی به وظایف منتظران اشاره کرد و گفت: یاد روزانه حضرت، تبعیت از سیره عملی و رفتاری ائمه معصومین، دعا برای ظهور، صدقه برای سلامتی نظام هستی و اشنایی جامعه با فرهنگی مهدویت از جمله رسالت های منتظران است.

رئیس کانون هم اندیشی انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشار به دعای ندبه ناکارامدی ایسم های غربی همچون کمونیسم و کاپیتالیسم را متذکر شد و گفت: امروز غرب در استانه نابودی است چراکه تئوری های زندگی اش ناکارامد است.

وی با بیان اینکه اعتقاد به امام زمان خود امید افرین و نشاط اور است گفت: انتظار فرج امید افرین است.