20:24 - 1401/12/26
کد خبر: 98129

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل:

آغاز توزیع گسترده میوه عید نوروز در ۷۴ ایستگاه ثابت

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل از آغاز توزیع میوه عید نوروز در استان خبر داد و گفت: توزیع گسترده میوه شب عید نوروز در ۷۴ ایستگاه ثابت در مناطق مختلف جمعیتی شهری و روستایی استان آغاز شده است.

به گزارش سبلان ما ،ابوالفضل دشتبانی مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل عصر امروز در حاشیه بازدید از غرفه‌های توزیع میوه عید نوروز گفت: توزیع گسترده میوه شب عید نوروز در ۷۴ ایستگاه ثابت در مناطق مختلف جمعیتی شهری و روستایی استان آغاز شده و هموطنان می‌توانند با مراجعه به ایستگاه‌ها با قیمت دولتی نسبت به تهیه میوه اقدام کنند.

وی گفت: در این ایستگاه‌ها میوه سیب بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان به قیمت هر کیلوگرم ۲۳۵ هزار ریال و قیمت پرتقال ۱۶۵ هزار ریال در حال عرضه است.

مدیرکل تعاون روستایی استان اردبیل هدف از توزیع میوه شب عید را تنظیم بازار به منظور جلوگیری از التهاب در خرید و فروش میوه و تعادل بخشی قیمت محصول سیب و پرتقال به عنوان دو میوه پرمصرف عید اعلام کرد و گفت: بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار استان، نرخ عرضه میوه ۱۰ درصد پایین‌تر از میانگین قیمت در بازار در نظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: امسال میوه باکیفیت سیب و پرتقال برای توزیع در سطح استان به اندازه کافی و مورد نیاز خریداری و تامین شده که به صورت روزانه در همه ایان تعطیل عید نوروز از سردخانه بارگیری و در مراکز پیش بینی شده به مردم عرضه می شود.

دشتبانی همچنین گفت: خرید و فروش میوه در مناطق شهری و روستایی توسط توزیع کنندگان به صورت دقیق تحت نظارت قرار دارد و بازرسان اداره کل تعاون روستایی و ستاد تنظیم بازار به صورت مستمر بر روند توزیع آن نظارت می کنند.

 

انتهای پیام/ج