10:30 - 1402/01/01
کد خبر: 98152

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل خبر داد:

لزوم حضور میدانی مدیران و فرمانداران در عرصه‌های خدمت رسانی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل از آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان استان برای میزبانی از مسافران نوروزی خبر داد و گفت: بر اساس تصمیمات اتخاذ شده همه مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران در ایام نوروز در عرصه‌های خدمت رسانی حضور میدانی خواهند داشت.

سیدکمال‌الدین میرجعفریانمعاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل در گفتگو با سبلان ما، از آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمت‌رسان استان برای میزبانی از مسافران نوروزی در ایام پیش رو خبر داد و گفت: با توجه بهپیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر ورود سامانه بارشی برف و باران و برودت هوا در برخی از نقاط استان اردبیل، دستگاه های اجرایی و خدمت رسانی استان از هم اکنون آماده خدمت رسانی به هموطنان به ویژه مسافران نوروزی هستند.

وی از حضور میدانی مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران شهرستان ها در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: بر اساس تمهیدات اتخاذ شده پلیس راهور نیز در سراسر محورهای مواصلاتی استان به‌صورت محسوس و نامحسوس حضور دارد تا ضمن کنترل ترافیک در سریع زمان ممکن به هموطمنان  خدمت رسانی کند.

 میرجعفریان در پایان سخنان خود از اقدامات سپاه حضرت عباس(ع) در خدمت رسانی به مردم قدردانی کرد و گفت: امسال نیز امیدواریم با کمک نیروهای سپاه و بسیج سال خوب و کم دغدغه ای را آغاز کنیم.

 

انتهای پیام/ج