22:25 - 1402/01/01
کد خبر: 98156

استاندار اردبیل:

روند توسعه‌ای منطقه شتاب می گیرد

استاندار اردبیل به شعار سال اشاره کرد و گفت: شتاب‌بخشی به روند توسعه‌ای منطقه جز با همت و کار مضاعفی میسر نیست.

به گزارش سبلان ما، سید حامد عاملی استاندار اردبیل عصر امروز در جمع خبرنگاران به سال جدید اشاره کرد و گفت: نوروز در فرهنگ کهن ایران ریشه دارد به عنوان نویدبخش دمیده شدن طراوت و شادابی در زندگی انسان‌ها فرصتی برای همه ما است تا درباره شگفتی‌های آفرینش، ژرف بیاندیشیم و برای پیراستن کردار خویش، همت کنیم.

وی به مسیر رفع کاستی‌ها اشاره کرد و گفت: شتاب‌بخشی به روند توسعه‌ای منطقه جز با همت و کار مضاعفی میسر نیست.

استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود به توفیقات اخیر برای استان اردبیل اشاره کرد و گفت: توفیقات شیرینی همچون افزایش حدودا ۵.۵ برابری بودجه استان نسبت به میانگین سالانه دولت دوازدهم، افزایش ۸۰ درصدی تسهیلات اشتغال، تحقق یافت. اقدامات بنیادینی نیز در اقصی نقاط استان، به ویژه، سرمایه‌گذاری در حوزه توسعه راه‌ها، صنایع، سدها آغاز شدند که به مرور، نمایان و به تقویت آهنگ پیشرفت دیارمان کمک خواهند کرد.

وی در پایان سخنان خود فرصت خدمتگذاری به مردم را یادآور شد و گفت: از درگاه حضرت سبحان می‌خواهم سال نو را که نخستین روزهای آن با بهار قرآن، ماه مبارک رمضان، مقارن گردیده، برایمان همراه با احسن الحال قرار دهد و به همه ما در کسوت خدمتگزاران جامعه اسلامی، توفیق دهد در راستای برآورده کردن انتظارات و مطالبات به‌حق مردمی و جبران عقب‌ماندگی‌ها خصوصاً در حوزه‌های اقتصادی، تولید و دانش‌بنیان، موفق شویم.

 

انتهای پیام/ج