22:56 - 1402/01/03
کد خبر: 98166

همزمان با ماه مبارک رمضان انجام گرفت؛

آغاز مراسم جزءخوانی قرآن‌کریم در مصلی اردبیل+عکس

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه اردبیل از آغاز مراسم جزءخوانی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در مصلی اردبیل خبر داد و گفت: مومنین روزه‌دار می‌توانند برای شرکت در جزءخوانی جمعی قران کریم بعد از اقامه نماز ظهر به مصلی اردبیل مراجعه کنند.

جواد صبور رئیس ستاد اقامه نماز جمعه اردبیل در گفتگو باسبلان ما، از آغاز مراسم جزءخوانی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در مصلی اردبیل خبر داد و گفت: طبق رسم هر سال مراسم جزءخوانی قرآن کریم با حضور مومنین روزه‌دار در مصلی اردبیل برگزار می‌شود.

وی گفت: امسال نیز مراسم جزءخوانی هر روز با حضور 4 قاری برجسته قرآن‌کریم از استان اردبیل و مومنین روزه‌دار از ساعت 15.30 الی 17 در مصلی اردبیل برگزار می‌شود.

صبور گفت: به منظور آرامش خاطر مادران گرانقدر، مهدکودک برای نگهداری از فرزندان خردسال نیز در مصلی پیش‌بینی شده تا بانوان و مادران با آرامش خاطر بتوانند به عبادت و راز و نیاز با خداوند متعال بپردازند.

وی از راه‌اندازی غرفه پرسش و پاسخ، مشاوره و پاسخ به احکام شرعی با حضور روحانیون برجسته استان خبر و گفت: مومنین روزه‌دار همه روزه تا پایان ماه مبارک رمضان می‌توانند با مراجعه به غرفه‌های پیش‌بینی شده از خدمات رایگان بهره‌مند شوند.

رئیس ستاد اقامه نماز جمعه اردبیل در پایان سخنان خود از برگزاری مسابقه حفظ سوره های قرآن کریم بین بانوان خبرداد و گفت: مسابقه حفظ سوره یاسین برای بزرگسالان و سوره نباء برای کودکان در نظر گرفته شده است که در پایان ماه مبارک رمضان سه نفر از مومنین روزه دار که موفق به حفظ سوره های ذکر شده شوند تجلیل خواهد شد.

 

انتهای پیام/ج