12:20 - 1402/02/28
کد خبر: 98809

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران:

عشایر مرزبانان اقتصاد کشور هستند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران به حماسه آفرینی های عشایر در جنگ سخت اشاره کرد و گفت: امروز عشایر در سخت ترین شرایط و کمبود امکانات مرزبانان اقتصادی کشور هستند.

به گزارش سبلان ما، سردار محمدرضا نقدی معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران پیش از ظهر امروز در اجلاسیه شهدای عشایر استان اردبیل که در شهرستان اصلاندوز برگزار شد به ویژگی‌های عشایر اشاره کرد و گفت: عشایر ما همان گونه که پیشتاز جنگ سخت بودند و در استان اردبیل 185 شهید تقدیم نظام اسلامی و انقلاب کردند در جنگ اقتصادی و فرهنگی نیز پیش‌گام هستند.

 

دلبستگان به غرب از امیدواری به رژیم صهیونیستی دست بردارند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه عشایر، مرزداران کشور هستند به حضور نیروهای رژیم جعلی صهیونیستی در برخی کشورهای همسایه اشاره کرد و گفت: به دلبستگان به غرب و رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنم که از امیدواری به این رژیم منحوس دست بردارند؛ چراکه سردمداران این رژیم امروز در حال فراهم‌کردن مقدمات فرار از سرزمین‌های اشغالی هستند.

سردار نقدی خرید خانه و زمین در پاتاگوریای آمریکای جنوبی توسط سرمایه‌داران رژیم صهیونیستی را یادآور شد و گفت: آنها یقین دارند که به‌زودی دودمان رژیم صهیونیستی در منطقه برچیده خواهد شد.

وی به برخی سردمداران کشورهای همسایه که به رژیم صهیونیستی اجازه ورود به کشورشان داده‌اند هشدار داد و گفت: اگر حرف‌های ما را قبول ندارید و جرأت نمی‌کنید به فلسطین بروید و حقایق را از نزدیک ببینید نمایندگان خود را به پاتاگوریای آمریکای جنوبی بفرستید و مقدمات فرار سردمداران رژیم صهیونیستی را ببینید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران به دیوارهای پوشالی فروریخته، شکسته و ترک‌خورده رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: امروز به همه کسانی که به دیوارهای فروریخته تکیه زده‌اند نصیحت می‌کنم از این دیوارها فاصله بگیرد و به فکر آینده باشند.

وی با بیان اینکه ما هم خون، هم مذهب و هم نژاد هستیم گفت: اعتماد به هم و پشتیبانی از هم آینده‌ساز است.

 

فرهنگ علوی تکیه‌گاه ملت‌ها برای سعادت است

سردار نقدی از دین اسلام و امام علی (ع) به‌عنوان محور وحدت کشورهای همسایه نام برد و گفت: ملت‌هایی که امام علی (ع) و فرزندان صالح آنها را دارد نباید از هم دیگر دور باشد؛ چراکه فرهنگ علوی تکیه‌گاه ملت‌ها برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه عشایر مرزبانان غیرتمند کشور هستند گفت: به‌زودی غریبه‌هایی که آمدند فرار کرده و منطقه ما با وجود مردم غیرتمند باصفاتر خواهد شد.

 

عشایر امروز در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند

 

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران با بیان اینکه مرزبانی، دفاع و جهاد عشایر در جنگ سخت خلاصه نشده است گفت: عشایر امروز در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند.

وی نام‌گذاری شعار سال توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی را یادآور شد و گفت: چندین سال است که محور نام‌گذاری سال‌ها تولید است و این عشایر هستند که با تمام توان بار سنگین تولید را بر دوش می‌کشند.

سردار نقدی از عشایر به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکنندگان کشور در حوزه گوشت و لبنیات نام برد و گفت: 30 درصد گوشت کشور به شیوه سنتی  و توسط عشایر تولید می‌شود؛ بنابراین عشایر مرزبانان اقتصادی کشور نیز هستند.

وی به ویژگی‌های عشایر اشاره کرد و گفت: عشایر انسان‌های غیرتمندی هستند که در سختی ها و ارتفاعات و عدم امکانات صادقانه به کشور خدمت می کنند؛ بنابراین همه باید قدردان عشایر غیرتمند باشند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران از سپاه، بسیج و دستگاه‌های اجرایی خواست با رفع موانع تولید عشایر تسهیلگر عشایر در جنگ اقتصادی شوند.

 

شهدای عشایر، الگوی مردم در جنگ غیرت‌ها هستند

سردار نقدی به جنگ فرهنگی دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: در برهه‌ای که دشمنان از در جنگ غیرت وارد شده‌اند، شهدای عشایر بهترین الگو برای مردم در نبرد سهمگین هستند.

عشایر سرشار از احساسات و مهربانی هستند

معاون هماهنگ‌کننده سپاه به کانون گرم خانواده عشایر اشاره کرد و گفت: درگذشته نه‌چندان دور خانواده‌های عشایر بسیار بزرگ بود به‌طوری‌که خانواده کمتر از 10 فرزند در عشایر معنی نداشت.

وی با بیان اینکه عشایر باید شکوه آن دوران را باید احیا کنند به زندگی غربی‌ها اشاره کرد و گفت: امروز اروپا در معرض انقراض است؛ چراکه کانون خانواده در غرب ازهم‌پاشیده و فرزند جای خود را به حیوانات خانگی داده است و این اروپا را در بحران جمعیت قرار داده است.

 

زندگی اروپایی‌ها سرد و بی روح است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران به نرخ جمعیت کشورهای اروپایی اشاره کرد و گفت: امروز در اروپا حس و محبت خانواده وجود ندارد و زندگی‌ها سرد و بی‌روح است.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی اروپا امروز در صنعت و کشاورزی از آسیا و آفریقا تأمین می‌شود، گفت: جمعیت بومی در اروپا روزبه‌روز در حال کاهش است و در خطر انقراض قرار دارند؛ چراکه  غیرت در اروپا از بین رفته است.

سردار نقدی از جوانان عشایر خواست با ترویج مهر و محبت در کنار خانواده‌های خود بوده و احیاگر آداب‌ورسوم گذشته شوند و در بحث افزایش جمعیت نیز پیش‌گام و الگوی مردم کشور شوند

وی از مهر و محبت و احساسات پاک به‌عنوان سرمایه معنوی و اجتماعی ملت ایران نام برد و گفت: امروز جهاد عشایر در جبهه‌های فرهنگی، اقتصادی و غیرتمندی الگوی مردم ایران است و همه باید از آنها الهام بگیریم.

 

انتهای پیام/ج