09:41 - 1402/02/30
کد خبر: 98824

مدیر شعب بانک کشاورزی اردبیل خبر داد:

افزایش 73درصدی تسهیلات بانک کشاورزی در سال گذشته

مدیر شعب بانک کشاورزی اردبیل از افزایش 73 درصدی تسهیلات بانک کشاورزی در سال گذشته خبر داد و گفت: بانک کشاورزی در سال گذشته ۲۶ هزار و پانصد فقره تسهیلات برای بهره‌برداران حوزه کشاورزی پرداخت کرده است.

به گزارش سبلان ما،داود رجبیمدیر شعب بانک کشاورزی اردبیل پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریحرویکردهای بانک کشاورزی پرداخت و گفت: این بانک در رویکرد جدید خود با ارائه تسهیلات در صدد احیای واحدهای تولیدی راکد است بطوریکه تاکنون موفق به احیای 15 واحد تولیدی شده است.

گفت: بانک کشاورزی در سال گذشته ۲۶ هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات برای بهره‌برداران حوزه کشاورزی پرداخت کرده که تنوع پرداخت این تسهیلات را در حوزه‌های مختلف از ازدواج، فرزندآوری، مسکن و خوداشتغالی گرفته تا تبصره ۱۸ را شامل می‌شود.

رجبی از مشارکت در اجرای طرح‌های گلخانه‌ای بر داد و گفت: تاکنون بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان در اجرای طرح‌های توسعه‌ گلخانه‌ای در استان اردبیل پرداخت شده است.

وی گفت: در 3 سال اخیر بیش از ۲۰۰ هکتار طرح گلخانه‌ای با حمایت بانک کشاورزی و پرداخت تسهیلات به چرخه تولید و بهره‌وری رسیده و بخشی از این طرح‌ها نیز در حال اجرا است.

رجبی خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی در سال گذشته با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی برای ۲ هزار نفر به طور مستقیم و 7 هزار نفر غیرمستقیم اشتغالزایی کرده است.

 

انتهای پیام/ج