08:24 - 1402/03/01
کد خبر: 98842

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

مشکلات شرکت یاپراق در کارگروه رفع موانع تولید بررسی شد

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: مشکلات شرکت یاپراق در کارگروه رفع موانع تولید بررسی شده و موانع در حال رفع هستند.

هاشم علایی مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما، از راه‌اندازی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان اردبیل خبر داد و گفت: این کارگروه به منظور حل مشکلات واحدهای‌ تولیدی راه اندازی شده است.

وی به بازدید خود از شرکت یاپراق در شهرک صنعتی اردبیل یک اردبیل اشاره کرد و گفت: این شرکت تولیدی که در زمینه تولید مصنوعات پلاستیکی و گل‌های مصنوعی فعال است در زمینه صدور گواهی پایان‌کار ساختمان واحد تولیدی با مشکل مواجهه شده است که در این کارگروه مشکل مربوطه در حال بررسی و رفع موانع هستیم.

علایی گفت: این واحد تولیدی برای اقتصاد استان ارز آور است بطوریکه با صادرات محصولات تولیدی به کشور عراق زمینه اشتغالزایی 88 نفر را بطور مستقیم فراهم کرده است.

وی گفت: در کارگروه رفع موانع تولید تلاش می‌کنیم تا مشکلات همه واحدهای تولیدی در استان را برطرف کنیم چراکه واحدهای تولیدی کارآفرین بوده و با حمایت و پشتیبانی برای کشور و استان اردبیل نیز ارزآور خواهند شد.

 

انتهای پیام/ج