13:21 - 1402/03/02
کد خبر: 98864

با حضور دانشجویان فعال علمی و فرهنگی؛

جشنواره استانی رویش در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

یازدهمین جشنواره استانی رویش دانشگاه محقق اردبیلی با حضور دانشجویان فعال علمی و فرهنگی در این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سبلان ما،حجت‌الاسلام عبداله حسنی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اردبیل پیش از ظهر امروز در مراسم اختتامیه مرحله دانشگاهی یازدهمین جشنواره رویش دانشگاه محقق‌ اردبیلی گفت: مشارکت دانشجویان در جشنواره هایی همچون رویش و حرکت و کسب مقام‌های برتر کشوری نشان دهنده وجود استعداد و توانمندی میان دانشجویان است.

وی با اشاره به افتخارآفرینی کانون‌های مختلف نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت فرهنگی در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی، گفت: خوشبختانه کانون‌های مختلف دانشگاه به خصوص کانون‌های قرآنی توانسته‌اند در بخش‌های مختلف کشوری کسب رتبه کنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی گفت دوران دانشجویی بهترین دورانی است که انسان می تواند استعدادهای خود را بروز دهد.

عباس فنی‌اصل معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی نیز گفت: فعالیت‌های بسیار فاخر و ارزشمندی در یازدهمین دوره جشنواره رویش به واسطه تلاش‌ها و فعالیت‌های دانشجویان در دانشگاه انجام شد.

وی با اشاره به دستاوردهای این جشنواره، گفت: وحدت میان دانشجویان، بیان مسائل جامعه به زبان هنر، فعالیت توانمندی‌ها، استعداد دانشجویان و غیره از جمله دستاوردهای این دوره به شمار می‌رود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی تصریح کرد: کانون‌های مذهبی، هنری، اجتماعی، نیکوکاری و غیره دست در دست هم دادند تا این جشنواره به نحو احسن در دانشگاه برگزار شود.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰۰ کانون، انجمن و تشکل در دانشگاه محقق اردبیلی فعالیت دارد که همه آنها به نوعی در حوزه‌های خود فعالیت‌های مطلوبی دارند و به واسطه این تلاش‌ها و فعالیت‌ها نام دانشگاه در میان دانشگاه‌های برتر کشور می‌درخشد.


انتهای پیام/ج