09:26 - 1402/03/03
کد خبر: 98875

همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد؛

اجرای صبحگاه مشترک نیروی‌های مسلح در اردبیل + عکس

صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اردبیل همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در اردبیل برگزار شد.

به گزارش سبلان ما، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان اردبیل همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر با حضور آیت‌الله سید حسن عاملی نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل، رضا قاسمیان معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل، حجت‌الاسلام کثیرلو رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل و جمعی از مسئولین دستگاه‌های اجرایی و نظامی و یگان‌های رزمی سپاه پاسداران، ارتش، نیروی انتظامی، مرزبانی و بسیج در اردبیل برگزار شد.

سردار غلامحسین محمدی‌اصل فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل صبح امروز در مراسم صبحگاه نیروهای مسلح که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد گفت شهدا هویت، عزت، شرف و افتخار ما هستند.

وی به عملیات بیت‌المقدس اشاره کرد و گفت: رزمندگان اردبیلی در این عملیات ۸۸ شهید والامقام و ۱۲۸ انباز و ایثارگر تقدیم نظام و انقلاب اسلامی کردند.

وی با بیان اینکه امروز بسیجیان جان‌برکف وارثان و ادامه‌دهندگان راه شهدا هستند گفت: بسیجیان امروز انسان‌های فرهیخته و دشمن‌شناس و استکبارستیز هستند که با اعتقاد به باورهای دینی خود به فرامین رهبر معظم انقلاب لبیک گفته و حافظان انقلاب در سخت‌ترین شرایط هستند.

وی با بیان اینکه سپاه و بسیج بعد از ۸ سال دفاع مقدس به حضور در پادگان اکتفا نکردند گفت: مردم‌داری، مردم‌یاری، مردم‌نوازی، مردم‌دوستی از رسالت‌های سپاه و بسیج است و امروز حضور در عرصه‌های پیشرفت، آبادانی و محرومیت‌زدایی و در یک‌کلام خدمت به مردم سرلوحه سپاه و بسیج در اطاعت از فرامین رهبر انقلاب است.

تلاوت قرآن کریم، اجرای مارش نظامی، رژه نیروهای مسلح، رژه خودرویی، اجرای ورزش های پهلوانی و حرکات رزمی از جمله برنامه های این مراسم در سالروز آزادسازی خرمشهر در اردبیل بود.

 

عکس: نیما انوشا

 

انتهای پیام/ج