15:39 - 1402/03/03
کد خبر: 98877

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی:

صدور فرهنگ انقلاب اسلامی از رسالتهای حوزه هنری است

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: شمال‌غرب کشور قابلیت و ظرفیت‌های لازم برای صدور فرهنگ غنی ایرانی اسلامی را دارد و حوزه هنری باید برای تحقق این هدف برنامه‌ریزی و تلاش کند.

به گزارش سبلان ما، محمد مهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی ظهر امروز در آئین تودیع و معارفه رؤسای حوزه هنری استان اردبیل که در مجتمع بانوان و خانواده شهرداری اردبیل برگزار شد اظهار داشت: تحت تاثیر یک تهاجم همه جانبه فرهنگی، هنری، عقیدتی و رسانه‌ای از ناحیه استکبار هستیم اما این امر نباید ما را از هدف مهم صدور فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی باز دارد.

وی افزود: سند زیست بوم فرهنگی و هنری استان اردبیل مبتنی بر الگوی ایرانی اسلامی با بهره‌برداری از شخصیت‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی استان تدوین شده است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی تصریح کرد: فرصتی برای درگیر شدن با حواشی نداریم و باید حوزه هنری استان با همکاری مجموعه‌های فرهنگی، بستر حضور ، بروز و مجاهدت هنرمندان را فراهم کند.

وی در ادامه با تبریک سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار کرد: متاسفانه در روایت خرمشهر به رشادت رزمندگان و مقاومت مردم این شهر بسنده کرده‌ایم و آنطور که شایسته است، به مقوله فتح خرمشهر پرداخت نشده است و باید به این مضمون بیشتر توجه شود زیرا این فتح الفتوح، معادله جنگ را به نفع ایران تغییر داد.

دادمان تصریح کرد: اگر به مقدار کافی به عمق اندیشه و ارزش‌های مربوط به فتح خرمشهر پرداخت و آثار لازم تولید می‌شد، شاید بسیاری از مشکلاتی که امروز با آنها گریبانگیر هستیم را نداشتیم.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: قبل از فتح خرمشهر کشور دچار تزلزل سیاسی و برخی مشکلات بود اما در همین شرایط عده‌ای از جوانان مومن و انقلابی با تکیه بر ایمان، عملیات آزادسازی خرمشهر را طراحی کردند.

 

انتهای پیام/ج