13:10 - 1402/03/04
کد خبر: 98884

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع):

شهدا و رزمندگان آماد، خالصانه تدارکات جنگ را مدیریت کردند

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) در یادواره شهدای آماد و پشتیبانی با بیان اینکه آماد و پشتیبانی همانند مهمات برای سلاح است گفت: شهدا و رزمندگان آماد، خالصانه تدارکات جنگ را مدیریت کردند.

به گزارش سبلان ما، سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) پیش از ظهر امروز در سومین یادواره شهدای آماد و پشتیبانی سپاهحضرت عباس(ع) به رشادت های شهدا در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: آماد و پشتیبانی  همانند مهمات برای سلاح است و هرجا پشتیبانی و تدارکات خوب و قوی بوده موفقیت‌ها نیز سریعتر حاصل شده است.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام، نیروی انسانی را مهمترین عامل رشد و بالندگی آماد و پشتیبانی نام برد و گفت: همه دستگاه‌ها و نهادها باید در امر پشتیبانی همت کنند تا بتوانند در امر خدمت‌رسانی به مردم موفق شوند.

سردار محمدی اصل در ادامه سخنان خود به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: همان کشورهایی که در زمان جنگ همه جانبه علیه ایران از صدام حمایت و پشتیبانی کردند امروز در جنگ نرم و ترکیبی نیز حاضر هستند و از عوامل تحریم کشور و ترور بهترین انسانها به شمار می‌روند.

وی با بیان اینکه رزمندگان آماد و پشتیبانی در دفاع مقدس به حسینی بودن مشهور بودند گفت: امروز نیز بسیجیان تداوم دهندگان راه شهدا با همان روحیه و شجاعت لبیک گوی فرمان رهبر معظم انقلاب در صیانت از آرمان‌های انقلاب و شهدا هستند.

فرمانده سپاه حضرت عباس علیه‌السلام به عرصه محرومیت زدایی نیز اشاره کرد و گفت: آماد و پشتیبانی سپاه امروز در خدمت مردم به ویژه مناطق محروم برای محرومیت زدایی است.

انتهای پیام/ج