19:05 - 1402/03/04
کد خبر: 98887

استاندار اردبیل:

برنامه عملیاتی برای پیشرفت شهرستان‌ها تدوین می‌شود

استاندار اردبیل از تدوین برنامه عملیاتی برای پیشرفت اقتصادی شهرستان‌ها خبر داد و گفت: تاکنون ۶۰ درصد اعتبارات مصوب دستگاه‌ها جذب شده است.

به گزارش سبلان ما، سیدحامد عاملی در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان با اشاره به تدوین برنامه عملیاتی و اجرایی برای پیشرفت اقتصادی شهرستان‌های استان اظهار کرد: این برنامه‌ها در شورای برنامه‌ریزی مطرح و مبنای اقدامات فرمانداران شهرستان‌ها خواهد بود بنابراین باید واقع‌بینانه و اجرایی باشند.

وی افزود: مهم‌ترین برنامه پیشرفت در استان اردبیل، ایجاد زمینه‌ها و زیرساخت‌ها برای سرمایه‌گذاری بوده و پیشرفت اقتصادی همه شهرستان‌ها از مسائل مهم مورد پیگیری است.

استاندار اردبیل ادامه داد: با توجه به اهمیت جذب اعتبارات مصوب ملی و استانی در شتاب‌بخشی به اجرای پروژه‌ها، استفاده از ظرفیت نمایندگان همراه با تلاش مدیران دستگاه‌های اجرایی در راستای جذب اعتبارات ابلاغ‌شده تا شهریور مورد تأکید است.

۶۰ درصد اعتبارات مصوب دستگاه‌ها جذب شده است

عاملی بیان کرد: تاکنون نزدیک به ۶۰درصد اعتبارات جذب‌شده و اولویت اقدامات اجرایی تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است و دستگاه‌ها باید پروژه‌های ضروری و دارای درصد بالای پیشرفت فیزیکی را در اولویت قرار دهند.

گفتنی است؛ در این نشست طرح جامع بیله‌سوار از سوی مشاور طرح ارائه و بررسی شد.

 

منبع: روابط عمومی استانداری اردبیل

 

انتهای پیام/ج