سرویس: اردبیل
کد خبر: 84199
|
09:01 - 1398/11/21
نسخه چاپی

در نشست فجرسلیمانی دانشگاه فرهنگیان مطرح شد:

تربیت انقلابی، رمز موقیت کشور در گام دوم است

تربیت انقلابی،  رمز موقیت کشور در گام دوم است
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی اردبیل از تربیت انقلابی به عنوان رمز موقیت کشور در گام دوم نام برد و گفت: تنها با تربیت انسان های شایسته و در تراز انقلاب اسلامی است که می توان مسیر انقلاب را ادامه و آرمان های اسلام ناب محمدی(ص) را محقق کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، صبح امروز همایش فجرسلیمانی با هدف تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و گرامیداشت چهلم شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت با روشنگری حجت الاسلام عزیزاله عابدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در حسینیه پردیس علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان اردبیل برگزار شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل در این نشست ضمن تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی در 40 سال گذشته به تبیین اهمیت بیانیه گام انقلاب انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: تربیت انقلابی لازمه حرگت در مسیر انقلاب و تحقق آرمان های اسلام ناب محمدی(ص) است.

وی از دانشگاه ها به عنوان بهترین بستر برای تربیت نیروهای در تراز انقلاب نام برد و گفت: اگر جوانان در محیط های علمی برگرفته از انقلاب اسلامی پرورش پیداکنند، در آینده انتخابات سالم تر و با هدف تری نیز خواهیم داشت.

حجت الاسلام عابدی از انتخابات به عنوان مهمترین دستاورد سیاسی انقلاب اسلامی نام برد و  گفت: در 41 سال گذشته هر سال در کشور ما انتخابات برگزار شده و مردم با حضور خود در پای صندوق های رای علاوه بر شرگت در تعیین سرنوشت خود، درصدبالایی از انسجام خود را در مشارکت های اجتماعی در جهان را نشان داده اند که این خود بی نظیر است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مقایسه امکانات موجود در کشور قبل از انقلاب و بعد از انقلاب پرداخت و گفت: تا قبل از دهه 60 تمام امکانات در اختیار دربار و وابستگان بود ولی با پیروزی انقلاب اسلامی  و جنگ تحمیلی در دهه 60 این امکانات به اقصی نقاط کشور و حتی دورافتاده ترین روستاها نیز رسید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان اردبیل  در پایان سخنان خود به جنگ روانی دشمنان اسلام علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: با منحل شدن بزرگترین دستگاه شایعه پراکنی استکبار تحت عنوان آمدنیوز امروز منافقین کوردل با تغذیه استکبار تحت عنوان گروه های کوچک در شبکه های اجتماعی به شایعه پراکنی می پردازند که لازم است امت حزب الله با بصیرت خود آنها را نیز تار و مار کرده و از صحنه ها بیرون برانند.

انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد