سرویس: اردبیل
کد خبر: 84637
|
18:45 - 1398/12/27
نسخه چاپی

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

قربانیان کرونا در اردبیل به 24 نفر رسید/ 42 بیمار مبتلا به کرونا ترخیص شدند

قربانیان کرونا در اردبیل به 24 نفر رسید/  42 بیمار مبتلا به کرونا ترخیص شدند
رضایی بنا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به تشریح آخرین وضیت بیماران کرونایی در استان اردبیل پرداخت و با بیان اینکه تاکنون 24 بیمار مبتلا به ویروس کرونا اردبیل فوت کردند، گفت:با افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در استان اردبیل اعلام وضعیت قرمز قطعی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما،  محمدرضا رضایی بنا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عصر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضیت بیماران کرونایی در استان اردبیل پرداخت و گفت: درحال حاضر ۳۰۰ نفر به دلیل احتمال ابتلا به ویروس کرونا در استان بستری هستند.

وی با بیان اینکه درحال حاضر ۳۰۵ نفر به دلیل احتمال ابتلا به ویروس کرونا در استان بستری هستند،گفت:متاسفانه ۲۴ نفر بدلیل ابتلا به این بیماری در استان فوت کرده اند
 
رضایی بنا به نتایج آزمایشات  کرونا ویروش اشاره کرد و گفت: براساس جواب آزمایش ویروس شناسی، تعداد ۱۹ نفر به آمار مثبت های قطعی اضافه شده که با احتساب آمار روزهای گذشته در مجموع ۲۰۳ بیمار مثبت قطعی در مراکز درمانی استان بستری می باشند.
 
وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۵۶ بیمار جدید در بخش های کرونای بیمارستان های استان بستری شدند،خاطرنشان کرد:  ۴۲ بیمار نیز با کسب بهبودی ترخیص شدند.
 
 معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه بحران بیماری کرونا در استان اردبیل بسیار جدی و اضطراری است و قطعا در روزهای آینده تعداد مبتلایان به ویروس افزایش خواهد یافت، گفت: در طی روزهای گذشته بیش از ۲۳۰ نفر از اهالی استان به دلیل مسمومیت ناشی از مصرف خوراکی الکل به بیمارستانهای استان مراجعه کرده اند 
 
وی افزود: تاکنون ۱۹ نفر بدلیل مسمومیت با الکل فوت کرده اند.
 
انتهای پیام/ج

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد