سرویس: اقتصادی
کد خبر: 87623
|
08:37 - 1399/08/11
نسخه چاپی

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

تبدیل پایگاه‌های بسیج به پایگاه حافظان سلامت/ مرحله سوم کمک‌های مومنانه در ۹ محور برگزار می شود

تبدیل پایگاه‌های بسیج به پایگاه حافظان سلامت/ مرحله سوم کمک‌های مومنانه در ۹ محور برگزار می شود
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: مرحله سوم رزمایش کمک های مومنانه از هفدهم ماه ربیع الاول در 9 محور برگزار خواهد شد.

سردار پاسدار جلیل بابازاده در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌ما، با تاکید بر اینکه بسیج و سپاه همواره در شرایط سخت، مخصوصا در روزهای کرونایی در کنار مردم بوده و خواهند بود، اظهار داشت: پایگاه های مقاومت بسیج در سطح استان به محل پایگاه های امدادگران و حافظان سلامت تبدیل می شوند تا در شناسایی افراد مبتلا، پیشگیری و قطع شیوع ویروس کرونا در جامعه، کمک حال کادر درمان و پزشکی شوند.

وی با بیان اینکه در این روزها که شاهد افزایش آمار کرونا درکشور هستیم، باید افراد مبتلا به ویروس را از افراد سالم جدا کنیم، افزود: توزیع بسته‌های بهداشتی بین خانوارهای کم درآمد و توصیه آنها به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی  از مواردی است که در دستور کار پایگاه های بسیج است.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: رزمایش امر به معروف و برپایی ایستگاه های توزیع اقلام بهداشتی از جمله ماسک، برای قطع ویروس کرونا در جامعه، توسط بسیج انجام می شود.

سردار بابازاده با اشاره به اینکه در مرحله اول و دوم کمک‌های مومنانه بیش از 250 هزار بسته معیشتی بین مردم توزیع شد، تصریح کرد: در راستای تداوم کمک مومنانه، مرحله سوم این رزمایش با همراهی خیرین و مردم از هفدهم ربیع الاول در ۹ محور انجام می شود و این کمک ها تا ریشه کن شدن کامل کرونا ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/آ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد