سرویس: اجتماعی
کد خبر: 88526
|
09:34 - 1399/10/01
نسخه چاپی

رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان اردبیل؛

توزیع 2میلیون ماسک زیر قیمت بازار در اردبیل/ 260 هزار ماسک رایگان توزیع شدند

توزیع 2میلیون ماسک زیر قیمت بازار در اردبیل/ 260 هزار ماسک رایگان توزیع شدند
رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان اردبیل از توزیع 2میلیون عدد انواع ماسک زیر قیمت بازار در اردبیل خبرداد و گفت: تعداد 260هزار ماسک نیز با همکاری بسیج سازندگی بصورت رایگان در اردبیل توزیع شد.

راشد پرستار رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد استان اردبیل در گفتگو باسبلان ما ، از توزیع 2 میلیون ماسک در قالب مانور و رزمایش پویش جوانان پیشگام خدمت در سطح شهرستان اردبیل خبرداد و گفت: این تعداد ماسک  با تاییدیه غذا دارو به همراه شیلد و محل های ضدعفونی کننده  به منظور کمک به عموم مردم جهت دسترسی آسان به ماسک ارزان قیمت و رعایت پروتکلهای بهداشتی ایام کرونا با همکاری جمعی از خیرین و تولیدکنندگان وسایل بهداشتی تهیه  و از طریق چادرهای جوانان پیشگام خدمت در 10 نقطه از شهرستان اردبیل  زیر قیمت بازار در اختیار عموم مردم قرار گرفت.

وی در ادامه سخنان خود از توزیع 260 هزار ماسک بصورت رایگان در محلات کم برخوردار شهرستان اردبیل نیز خبرداد و گفت: این کار انسان دوستانه نیز با مشارکت بسیج سازندگی استان اردبیل انجام گرفت: بطوریکه تعداد 200هزار ماسک توسط بسیجیان و 60هزار ماسک نیز توسط جوانان سازمان های مردم نهاد در مناطق کم برخوردار اردبیل توزیع شد.

وی در ادامه سخنان خود به توزیع مواد ضد عفونی کننده نیز اشاره کرد و گفت: 5 هزار لیتر محلول های ضدعفونی کننده نیز زیر قیمت بازار به عموم مردم عرضه شد.

رئیس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان اردبیل در پایان سخنان خود از تداوم این طرح در شهرستان های استان اردبیل خبرداد و گفت: با اجرای موفقیت آمیز پویش جوانان پیشگام خدمت در اردبیل، این طرح در تمام شهرستان های استان اردبیل در حال انجام است.

انتهای پیام/ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد