دوشنبه 1403/02/31 08:16 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 2
1403-02-18 10:01 - شماره خبر : 137 0
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل:

هلال‌احمر اردبیل در حالت آماده‌باش است

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل گفت: به دنبال صدور هشدار هواشناسی جمعیت هلال‌احمر استان در آماده‌باش کامل به سر می‌برد.

 گزارش پایگاه خبری و تحلیلی «سبلان ما» به نقل از جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل، حمید قویدل در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  در پی هشدارهای هواشناسی و بارش شدید و رگباری باران، نجاتگران این جمعیت در سراسر استان در آماده‌باش کامل هستند.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل با بیان اینکه نجاتگران هلال‌احمر در مسیرهای ارتباطی استان به‌صورت شبانه‌روزی آماده ارائه خدمات هستند، اضافه کرد: تمامی موتورهای مکش آب و دستگاه‌های لجن‌کش در حالت آماده‌به‌کار قرار دارند.

 قویدل به شهروندان توصیه کرد به هشدارهای هواشناسی توجه کنند و در صورت بروز حادثه با شماره تماس ندای امداد، ۱۱۲ تماس حاصل کنند.

 هواشناسی استان اردبیل با صدور هشدار نارنجی هواشناسی از تداوم حاکم بودن شرایط جوی ناپایدار و احتمال بارش‌های پراکنده تا پایان هفته جاری در نقاط مختلف این استان خبر داده بود.

 طبق این هشدار، جاری‌شدن روان آب‌ها، آب‌گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های استان اردبیل با درنظرگرفتن شدت بارش‌ها دور از انتظار نیست.

 جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل با ۱۷ پایگاه امداد و نجات جاده‌ای، ۱۸ دستگاه خودرو آمبولانس، ۱۳ دستگاه خودرو ست نجات، ۱۵ دستگاه خودرو کمک دار، تیم واکنش سریع استان، واحد آنست، مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری (EOC) و ۱۰ مرکز ERC در شعب استانی با ۶۰۰ نفر امدادگر و داوطلب در آماده‌باش کامل به سر می‌برد.

انتهای خبر/

https://www.sabalanema.ir/short/VMlkD
اخبار مرتبط

در جریان وقوع حادثه برای رئیس‌جمهور اتفاق افتاد؛

تذکر کارگروه امنیت روانی اردبیل به شایعه‌سازان

1403/02/30 21:32

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان اردبیل خبر داد:

اعزام امدادگران اردبیل به محل حادثه بالگرد رئیس‌جمهور

1403/02/30 18:25

لغو سفر رئیسی به پارس‌آباد؛

رئیس‌جمهور برای افتتاح «قیزقلعه سی» وارد تبریز شد

1403/02/30 07:40

تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر