دوشنبه 1403/02/24 21:09 اردبیل

دمای هوای امروز: 22 درجه سلسیوس

خبر های امروز: 18
1403-02-08 17:41 - شماره خبر : 8 0
سپاه پارس آباد با صدور بیانیه اعلام کرد؛

سپاه در انتخابات مجلس کاملا بی طرف است

سپاه ناحیه پارس آباد با صدور بیانیه ای ضمن اعلام بی طرفی در انتخابات مجلس این شهرستان، هرگونه نسبت دادن افراد و کاندیدای انتخاباتی به این نهاد را محکوم و مورد پیگیری قانونی قرار خواهد داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی سبلان ما، 

سپاه ناحیه پارس آباد با صدور بیانیه ای ضمن اعلام بی طرفی در انتخابات مجلس این شهرستان، هرگونه نسبت دادن افراد و کاندیدای انتخاباتی به این نهاد را محکوم و مورد پیگیری قانونی قرار خواهد داد. 


در بیانیه سپاه ناحیه پارس آباد آمده است: 
به نام خدا
با توجه به نزدیک شدن به روز برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ب پارس آباد،بیله سوار و اصلاندوز  سپاه ناحیه پارس آباد به عنوان یک نهاد مردمی، اعلام می‌کند که در انتخابات به‌طور کامل بیطرف عمل خواهد کرد.


دراین خصوص اعلام میداریم هرگونه اظهار نظر اشخاص در محافل و مجالس و فضای مجازی مبنی بر حمایت از یک کاندیدای خاص از طرف فرماندهی سپاه ناحیه پارس آباد محکوم و مورد پیگیری خواهد بود. 

ما از تمامی احزاب و نهادهای سیاسی و مردم عزیز پارس آباد دعوت می‌کنیم که با حفظ حقوق و آزادی‌های مدنی، با شفافیت و عدالت در انتخابات شرکت کرده و به انتخابات مؤثری که می‌تواند به توسعه و پیشرفت شهر و کشور کمک کند، کمک کنند. 

سپاه ناحیه پارس آباد از تمامی مردم عزیز پارس آباد می‌خواهد که با حضور فعال در انتخابات، نقش خود را در پیشرفت کشور ایفا کنند و باور دارد که هرچه حضور بیشتر مردم در امور عمومی و انتخابات بیشتر باشد، بهترین نتیجه‌ها را برای کشور و مردم خواهد داشت.

انتهای پیام

https://www.sabalanema.ir/short/4z3yr
اخبار مرتبط

دادستان مرکز استان اردبیل:

وعده‌های داده شده سرلوحه عمل نمایندگان باشد

1403/02/24 09:31

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل:

سواد رسانه‌ای بهترین سلاح جنگ ترکیبی است

1403/02/22 14:32

به علت برگزاری انتخابات و شمارش آرا؛

مدارس پارس‌آباد، بیله‌سوار و اصلاندوز غیرحضوری شد

1403/02/22 01:52

تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار
  • مشاهده بیشتر