سرویس: سیاسی
کد خبر: 1002
|
14:41 - 1391/08/12
نسخه چاپی

اردبیلی ها در یوم الله 13 آبان فریاد استکبار ستیزی سردادند

اردبیلی ها در یوم الله 13 آبان فریاد استکبار ستیزی سردادند
دانشجویان، دانش آموزان و اقشار مختلف مردم اردبیل امروز با حضور منسجم و یکپارچه خود، راهپیمایی 13 آبان را پر شورتر از سال های گذشته برگزار کرده و فریاد استکبار ستیزی سردادند.

به گزارش سبلانه، راهپیمایان اردبیلی پس از پایان نماز جمعه، با در دست داشتن پلاکاردهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و « 13 آبان سیلی جوانان ایران بر آمریکا بود»،«جانم فدای رهبر» خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

 

راهپیمایان با سردادن شعارهایی از قبیل « مرگ بر آمریکا »، « مرگ بر اسرائیل »، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، « مرگ بر منافقین و کفار» ، «13 آبان ماه یوم الله یوم الله، رهبری این نهضت روح الله روح الله»، «امت اسلامی ما بیدار است، از آمریکا و صهیونیسم بیزار است» و«هیهات من الذله»مواضع ضد استکباری خود را اعلام کرده و با حضور منسجم و یکپارچه خود، راهپیمایی 13 آبان را پر شورتر از سال های گذشته برگزار کرده و فریاد استکبار ستیزی سردادند.

 

در این راهپیمایی با شکوه، دانشجویان و دانش آموزان با پیشانی‌بندهای «لبیک‌ یا رسول‌الله» منشا و نماد هر جنایت و خیانت علیه ملت ها را آمریکای جنایتکار دانسته و ضمن حمایت از مردم مظلوم میانمار، سکوت سازمان‌های بین‌المللی در اهانت به مقدسات را توهین به بشریت دانستند.

 

در این راهپیمایی شرکت کنندگان با پیمودن مسیر میدان مصلی تا چهار راه امام خمینی(ره)، در چهارراه امام گردهم آمدند و با استماع قطعنامه پایانی راهپیمایی 13 آبان، اعلام کردند که ما تا جان در بدن داریم ذره‌ای از آرمان انقلاب اسلامی و حقوق مسلم خود در انرژی هسته ای عقب‌نشینی نخواهیم کرد.

 

 در بخشی از این قطعنامه آمده است:  یوم‌الله 13 آبان امروز به نماد حضور نسل جوان در میدان و پیشگامی آنها در صحنه‌های مختلف تبدیل شده که اقدام شجاعانه دانشجویان در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا هیمنه پوشالی استکبار جهانی را برملا کرد.

 

در این قطعنامه ضمن محکومیت اقدامات مذبوحانه و خفت‌بار استکبار جهانی در توهین به مقدسات، از مجامع جهانی خواسته شد اهانت کنندگان به ساحت حضرت محمد(ص) به اشد مجازات برسانند.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد