سرویس: ورزشی
کد خبر: 1007
|
20:20 - 1391/08/12
نسخه چاپی

دعوت دو فوتبالیست اردبیلی به اردوی تیم ملی

دعوت دو فوتبالیست اردبیلی به اردوی تیم ملی
رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل از دعوت دو بازیکن شایسته اردبیلی به اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان کشور خبر داد.

به گزارش سبلانه، صمد نوتاش ظهر جمعه در حاشیه بازدید از مدارس فوتبال اردبیل، گفت: رضا کریمی و آرش شهامتی نژاد دو فوتبالیست نوجوان اردبیلی برای اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان زیر 15 سال کشور که از 12 آبان ماه به مدت یک هفته در کمپ تیمهای ملی تهران برگزار می شود، دعوت شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به تلاشهای این بازیکنان انتظار می رود با شایستگی تمام در ترکیب ثابت تیم ملی نوجوانان زیر 15 سال کشور قرار گیرند.

نوتاش با اشاره به سطح تکنیک بالا و اخلاق حرفه ای دعوت شدگان تصریح کرد: از این بازیکنان که در پیستون راست مهاجم بازی می کنند، می توان به عنوان یکی از امیدهای تیم ملی کشور در سالهای آینده نام برد و این چنین بازیکنانی می تواند اهرم پیشرفت فوتبال استان و کشور باشند.

نوتاش با بیان اینکه این بازیکنان محصول آکادمی و برگزاری مسابقات در رده های مختلف استانی هستند، افزود: تلاش می کنیم با برنامه ریزی کارشناسی جوانان مستعد فوتبال استان را کشف و به تیمهای مختلف معرفی کنیم.

به گزارش مهر، وی با اشاره به عدم وجود تیمهای اردبیلی در لیگهای دسته یک و لیگ برتر کشور اضافه کرد: وقتی استانی در لیگهای سطح اول کشور تیمی نداشته باشد، استعدادهای آن استان مورد توجه جدی مربیان تیمهای ملی قرار نمی گیرند اما با این وجود استان اردبیل در رده های مختلف سنی بازیکنان مستعدی را به تیمهای ملی معرفی می کند که نشانگر پتانسیل بالای استان اردبیل است.

همه ساله بازیکنان زیادی از این استان به تیمهای ملی دعوت می شوند این در حالی است که به نظر می رسد میزان سرمایه گذاری و نیز توجه مسئولان استان به این استعدادها و پتانسیلهای فوتبال این استان چندان مطلوب نیست و بسیاری از این بازیکنان مستعد با درخشش مقطعی به دلیل عدم حمایت مالی و معنوی پس از دوره کوتاه هدر می روند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد