سرویس: ورزشی
کد خبر: 100752
|
12:25 - 1402/08/11
نسخه چاپی

مسئول سازمان بسیج طلاب و امور روحانیون استان اردبیل:

جشنواره فرهنگی و ورزشی طلاب و روحانیون استان اردبیل آغاز شد

جشنواره فرهنگی و ورزشی طلاب و روحانیون استان اردبیل آغاز شد
مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و امور روحانیون استان اردبیل از آغاز جشنواره فرهنگی و ورزشی ویژه طلاب و روحانیون استان اردبیل خبر داد و گفت: این مسابقات با حضور 220 طلبه در 10 رشته ورزشی برگزار می‌شود.

به گزارش سبلان ما، صبح امروز جشنواه فرهنگی و رزشی طلاب و روحانیون بسیجی استان اردبیل با  حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمد فرخ فال مشاور عالی مدیر حوزه‌های علمیه، حجت‌الاسلام حسین علیی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع)، حجت‌الاسلام مهدی نوروزی مدیر حوزه‌های علمیه استان اردبیل، حجت‌الاسلام سیدمحمد سیدسیاح مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و امور روحانیون استان اردبیل در باشگاه مقاومت آغاز شد.

مشاور عالی مدیر حوزه‌های علمیه از ورزش به‌عنوان مهم‌ترین عامل تقویت قدرت جسمانی و افزایش روحیه نشاط نام برد و گفت: ورزش منش فقها است.

وی از شنا و تیراندازی به‌عنوان ورزش مورد تأکید اسلام نام برد و گفت: ورزش علاوه بر تقویت جسم، فکر و روح انسان را نیز جلا می‌دهد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرخ فال  به دوران دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: طلاب و روحانیون با حضور در خط مقدم در هشت سال دفاع مقدسضمن دفاع ز مرزهی عقیدتی رزمندگان اسلام و کارهای تبلیغی در صحنه های جنگ که مورد هجمه شرق و غرب قرارگرفته بودیم امروز نیز در برابر تمام اندیشه های استکبار  و دشمنان اسلام از شرق تا غرب آماده دفاع از سنگرهای اعتقادی و مرزبانی از ایمان مردم سرزمینمان هستند

وی به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی‌های خود از بسیج طلاب به‌عنوان محور بسیج و از بسیج اساتید به‌عنوان ایدئولوژیک بسیج نام بردند که این تعبیر خود گویای اهمیت وجود بسیج اساتید، روحانیون و طلاب در کشور است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرخ فال  تصریح کرد: امروز سپاه مقتدر و روحانیت در آمادگی کامل هستند به‌طوری‌که دشمنان با علم بر این موضوع حرکت نزدیک‌شدن به مرزهای ایران اسلامی و مقتدر را ندارند.

وی در پایان سخنان خود با بیان اینکه سپه و بسیج عظمت ایران هستند، تصریح کرد: روحانیت معظم در کنار سپاه و بسیج وظیفه حراست از آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر عهده دارند به همین خاطر طلاب بسیجی امروز رسالت سنگینی برعهده دارند.

مشاور عالی مدیر حوزه‌های علمیه از طلاب و روحانیون خواست با فعالیت‌های ورزش ضمن تقویت جسم خود ذهن و روح و روان خود را برای مقابله با توطئه‌های دشمنان آماده کنند.  

حجت الاسلام سید سیاح نیز گفت: این جشنواره فرهنگی و ورزشی با هدف تقویت و حفظ آمادگی جسمانی طلاب و روحانیون برگزار می‌شود. 

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات  220 طلبه و روحانی  از حوزه های علمیه استان اردبیل  شرکت کرده اند گفت: این مسابقات در 10 رشته ورزشی شنا، تیراندازی، دارت، تکواندو، فوتسال، والیبال، فوتبال دستی، تنیس، آمادگی جسمانی  و دومیدانی گرامیداشت طلبه شهید آرمان علی‌وردی در حال برگزاری است.

مسئول سازمان بسیج اساتید، طلاب و امور روحانیون استان اردبیل گفت: منتخبین این جشنواره به مسابقات ملی که بهمن ماه سال‌جاری برگزار می‌شود اعزام خواهند شد.

 

انتهای خبر/ ج

 

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد