سرویس: اقتصادی
کد خبر: 102452
|
09:29 - 1403/01/05
نسخه چاپی

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل خبر داد:

فعالیت 12 کمیته خدماتی در ستاد نوروزی اردبیل

فعالیت 12 کمیته خدماتی در ستاد نوروزی اردبیل
معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از فعالیت 12 کمیته خذماتی در ستاد نوروزی اردبیل خبر داد و گفت: هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم تدوین شده و با حضور مسئولین کمیته‌های ستاد اجرایی خدمات نوروزی شاهد خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی خواهیم بود.

کمال‌الدین میرجعفری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی«سبلان ما»، به تشریح اقدامات ستاد اجرایی خدمات سفر پرداخت و گفت: این ستاد از چند ماه پیش برای آمادگی بیشتر با حضور دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدماتی در قالب ۱۲ کمیته تشکیل شد و مستمراً برنامه‌هایی که باید توسط دستگاه‌ها در این ایام انجام می‌گرفت مورد رصد قرار گرفت.

معاون امور عمرانی استاندار اردبیل تصریح کرد: هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های لازم تدوین شده و با حضور دستگاه‌ها و کمیته‌های ستاد اجرای خدمات سفر تشکیل شد و مروری بر اقدامات انجام شده و توصیه شده که با حضور میدانی در مراکز خدماتی و یا محل تفرجگاه‌ها و محورها به‌خصوص برون‌شهری صورت گرفت تا شاهد خدمات هر چه‌بهتر برای مسافران و گردشگران استان اردبیل باشیم.

وی افزود: از گردشگران و مسافرانی که قصد سفر به استان اردبیل به‌خصوص در محورهای مواساتی را دارند خواهشمندم با احترام به قوانین راهنمایی رانندگی امنیت سفر را برای خود و خانواده‌های خود و همچنین برای دیگران به ارمغان بیاورند.

 

انتهای خبر/ پ

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد