سرویس: استانی
کد خبر: 1303
|
13:05 - 1391/08/24
نسخه چاپی

شناسایی خیرین سلامت در کشور

شناسایی خیرین سلامت در کشور
نماینده مجمع خیرین سلامت استان اردبیل از شناسایی خیرین سلامت در حوزه استانی، کشوری و فراملی و ارتباط با آنها از طریق تشکیل مجمع خیرین سلامت خبر داد.

به گزارش سبلانه، محمدحسین صوفی صبح امروز در جمع معتمدین و خیران شهرستان خلخال اظهار داشت: تامین نیازهای فیزیولوژیک و اولیه رکن اولیه در زندگی و نیازهای روحی، معنوی، اخلاقی و مکمل آن است.

عضو شورای عالی هلال احمر کشور بیان داشت: در انگلستان بیش از 80 زمینه کمک خیریه وجود دارد که در زمینه فعالیت‌های خیریه کمک می‌کنند ولی در ایران به چهار تا پنج زمینه فعالیت می‌رسد.

صوفی اظهار داشت: در مجمع خیرین سلامت هفت نفر به عنوان عضو اصلی و هیئت مدیره و یک نفر به عنوان بازرس مجمع خیرین سلامت در خلخال انتخاب می‌شود که با تشکیل و انتخاب اعضای اصلی انگیزه انسانی و معنوی در پیشرفت اهداف سلامت و خیریه شهرستان خلخال نیز ارتقا می‌یابد.

در این مراسم امام جمعه شهرستان خلخال نیز از تلاش و برنامه‌ریزی در راستای تشکیل مجمع خیرین سلامت در شهرستان خلخال تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام امیر رشتبری اظهار داشت: دید معنوی و خیر اعضای مجمع خیرین سلامت نشان از علاقه قلبی آنها در کمک به همنوع و گسترش امور بهداشت، درمان و حوزه سلامت دارد.

به گزارشفارس، وی ادامه داد: خیرین خلخال در تمامی برنامه‌های انسان دوستانه حضور داشته و ایجاد این مجموعه در شهرستان خلخال می‌تواند حوزه سلامت شهرستان خلخال را تقویت نمایند.

امام جمعه خلخال بیان داشت: فراهم شدن امکانات و فکر دسته جمعی در حوزه سلامت و تقویت تعامل‌ها اصلی‌ترین راهکار برای پیشرفت مجمع خیرین سلامت است که این هدف خیر با تعامل و همدلی مستحکم‌تر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد