سرویس: استانی
کد خبر: 1310
|
19:10 - 1391/08/24
نسخه چاپی

امر به معروف پادزهر جنگ نرم است

امر به معروف پادزهر جنگ نرم است
رئیس امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اسلامی استان اردبیل گفت: ‌عمل به فریضه امر به معروف و نهی از منکر در حقیقت پادزهر آسیب‌های ناشی از جنگ نرم است که روز به روز نمود این آسیب را در جامعه مشاهده می‌کنیم.

به گزارش سبلانه، هاشم فولادزاده عصر امروز در همایش امر به معروف و نهی از منکر رهروان حسینی در اردبیل اظهار داشت:‌ امر به معروف و نهی از منکر رمز توفیق جامعه اسلامی و راهگشای رسیدن به جامعه نمونه اسلامی است.

وی اهمیت احیای امر به معروف و نهی از منکر و تبیین جایگاه آن را در هفته پیش رو یادآور شد و تصریح کرد: ما معتقدیم سالم‌ترین جامعه، جامعه ارزشی و انسانی است که در آن زیبایی‌ها نمود واقعی پیدا کرده و زشتی‌ها نیز به سرعت از بین می‌رود.

فولادزاده در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: همایش بزرگ هفته امر به معروف و نهی از منکر 30 آبان ماه در اردبیل برگزار می‌شود که هدف اصلی برگزاری این همایش فعال شدن و تقویت ستادهای امر به معروف و نهی از منکر در استان است.

این مسئول دیگر اهداف برگزاری این همایش را بهره‌برداری بیشتر با کمترین هزینه بازتاب تبلیغات بسیار خوب و مطلوب برای حزب و گسترش این فریضه ارزشمند الهی و توجیه و آموزش مسئولان و سرگروه‌ها برای فعالیت بهتر و مفیدتر اعلام کرد.

وی از برگزاری سه کارگاه آموزشی در کنار این همایش خبر داد و بیان کرد: این کارگاه‌ها با عناوین معروف‌شناسی، منکر‌شناسی و معیارشناسی، آگاهی‌بخشی جنگ نرم و نحوه فعالیت و ارتباط تشکیلاتی همراه با پرسش و پاسخ از افراد مجرب و کارشناس و مسلط به موضوع برگزار می‌شود.

رئیس امر به معروف و نهی از منکر حزب مؤتلفه اردبیل ماه محرم را بهترین فرصت در تبیین امر به معروف و نهی از منکر اعلام کرد و ادامه داد: زیبایی‌های محرم و عزای حسینی به ارزش‌های انسانی و اسلامی است.

*عقلانیت در قیام عاشورا جمال واقعی پیدا کرده است

به گزارشفارس، ‌امام جمعه مشگین‌شهر نیز در همایش رابطان و ضابطان امر به معروف و نهی از منکر گفت: قیام امام حسین (ع) تبلوری از عقلانیت در اطاعت محض از پروردگار است.

حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار وظیفه مداحان را ارایه زیباترین چهره از عاشورا و محرم اعلام کرد و افزود: فلسفه عزاداری احیای اسلام، زنده نگه داشتن نهضت دینی، مقابله با ستمگران، نشان‌دهنده پیوند عاطفی دین با ولایت و تشویق بیان معارف اصیل دینی و تلفیق دین با سیاست است.

وی خودداری از انحرافات فکری و اندیشه‌ای را بسیار ضروری اعلام کرد و اظهار داشت: مداحان باید در نهایت اخلاص و صداقت حوادث کربلا را برای همه بازگو کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد