سرویس: استانی
کد خبر: 146
|
15:30 - 1391/07/23
نسخه چاپی

حمل پارچه نوشته لبیک یا رسول‌الله به طول 12 متر

حمل پارچه نوشته لبیک یا رسول‌الله به طول 12 متر
مردم مومن و متعهد اردبیل در یک خروش عظیم و با سر دادن ندای لبیک یا رسول‌الله و حمل پارچه نوشته 12 متری مزین به نوشته لبیک یا رسول ‌الله اهانت اخیر به ساحت پیامبر نور را محکوم کردند.

به گزارش سبلانه به نقل از فارس ، این راهپیمایی که از دقایقی پیش در خیابان‌های شهر اردبیل آغاز شده از سمت میدان شریعتی به طرف میدان مصلی این شهر در حال انجام است و شرکت‌کنندگان در این خروش عظیم با ندای انقلابی و اسلامی حرکت استکبار جهانی را در اهانت به مقام ارزشمند پیامبر گرامی اسلام محکوم می‌کنند.

در این راهپیمایی گسترده که حضور جوانان، نوجوانان و دانش‌آموزان تحسین‌برانگیز است مردم یک صدا فریاد می‌زنند «لبیک یا رسول‌الله»، «لبیک یا محمد»، «لبیک یا حبیب‌الله»، مرگ بر امریکا، مرگ بر صهیونیسم، «آذربایجان اویاخدی مکتبینه دایاخدی»، «یا ایها المسلمون اتحدو و اتحدو»، «یپروزی مسلمین مرهون اتحاد است» و ... که در پایان در میدان مصلی اردبیل گرد آمده و به سخنرانی سخنران این مراسم گوش خواهند داد.

در این راهپیمایی دانش‌آموزان پلاکاردهایی با مضمون جانم فدایت یا رسول‌الله در راه اسلام کشته شدن افتخار ماست و دهها شعار دیگر را در قالب پلاکارد و دست نوشته در دست گرفته و حمایت خود را از ساحت پیامبر اسلام نشان می‌دهند.

در این مراسم که از اقشار مختلف جامعه حاضر هستند، محلات ششگانه اردبیل  در حالی که پارچه 12 متری را مزین به نام یا رسول‌الله حمل می‌کنند خروش خود را در حمایت و دلدادگی به ساحت پیامبر (ص) نشان می‌دهند.

در این مراسم عده‌ای از جوانان خطاب به امریکا و رژیم صهیونیستی اعلام کردند آماده مقابله با صهیونیسم جهانی هستند.

نظیر این راهپیمایی که همچنان در مسیر شریعتی تا میدان مصلی اردبیل ادامه دارد در سایر شهرستان‌ها نیز در حال برگزاری است و مردم یک صدا فریاد بیزاری و تبری از امریکا و صهیونیسم را سر می‌دهند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد