سرویس: ایران
کد خبر: 1603
|
12:10 - 1391/09/01
نسخه چاپی

حرمت شکنی ایرانسل در ایام عزای حسینی

حرمت شکنی ایرانسل در ایام عزای حسینی
براستی با توجه به اینکه 51 درصد از سهام ایرانسل در اختیار بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و شرکت صنایع الکترونیک ایران قرار دارد، چنین توهین بزرگی به مقدسات ملت مسلمان ایران به چه پشتوانه فکری انجام می شود؟

به گزارش  سبلانه به نقل از صراط ، چند سالی است که بحث خصوصی سازی در کشور ما بعنوان یکی از مسائل اصلی در عرصه اقتصاد مطرح است و در این راستا فعال شدن اپراتورهای تلفن همراه خصوصی ! یکی از اولین گامها در بحث خصوصی سازی بود.
 
در ششم آذر ماه ۱۳۸۵، مجوز اپراتوری دوم تلفن همراه توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور و وزارت ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات، به شرکت ایرانسل اعطا شد
 
در خصوص صاحبان این شرکت بزرگ اقتصادی می توان گفت: اپراتور تلفن همراه ایرانسل حاصل سرمایه‌گذاری مشترک گروه ام‌تی‌ان آفریقای جنوبی به میزان 49 درصد و شرکت گسترش الکترونیک ایران با  51میزان  درصد سهام است.
 
طی چند سالی که از حضور ایرانسل در فضای ارتباطات کشورمان می گذرد ، فعالیتهای این اپراتور روز به روز در حال گسترش است و با ایده پردازهای خلاقانه هر روز بر میزان درآمدهای بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشورمان افزوده می شود.
 
ایرانسل برای افزایش هر چه بیشتر مشترکینش و به تبع رشد درآمدهایش ، از راهکارهایی مثل ارائه سیم کارت های اعتباری و دائمی و همچنین فعالسازی طرح هایی چون: وایمکس ایرانسل ، جشنواره های فصلی ، طرح های تعرفه رنگی ، شارژ شگفت انگیز ، تخفیف گروهی و طرح های پیامکی بهره برده است.
 
یکی دیگر از ابزارهای درآمدزای شرکت ایرانسل، فعالسازی طرح آهنگ های پیشواز بود که با دریافت مبلغی از مشترکین و ارسال کد آهنگ مورد نظر از طرف مشترک، آهنگ مورد نظر او فعال شده و در زمان تماس آوای مورد نظر پخش می شود.
 
از این رو تنوع آهنگ های پیشواز روز به روز بیشتر می شد و ایرانسل برای توسعه درآمدهایش آهنگ های گوناگونی را با صدای افراد معلوم الحال ، در اختیار مشترکینش می گذاشت.
 
تا اینکه چندی پیش با شروع ایام عزای سید و سالار شهیدان انتظار می رفت شرکت ایرانسل سیاست جدیدی را در قبال ارائه خدمات آهنگ پیشواز اعمال کند.
 
اما با کمال تاسف با گذشت پنج روز از ماه محرم ، نه تنها آهنگ های پیشواز مسئله دار از شبکه مشترکان ایرانسل حذف نشده ، بلکه باز هم امکان ثبت نام آهنگ های جدید برای این ایام فراهم است.
 
براستی با توجه به اینکه 51 درصد از سهام ایرانسل در اختیار بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و شرکت صنایع الکترونیک ایران قرار دارد، چنین توهین بزرگی به مقدسات ملت مسلمان ایران به چه پشتوانه فکری انجام می شود؟
 
آیا چشم بستن بر روی درآمدهای این طرح تا این مقدار دشوار است ، که حتی حرمت ایام محرم هم زیر پا گذاشته شود؟
 
جهت اطلاع مسئولان ایرانسل باید گفت: بی حرمتی عده ای از فتنه گران در عاشورای سال 88 جرقه ای برای خلق حماسه 9 دی بود ، فلذا انتظار می رفت همه کسانی که غافلانه یا خدای نکرده عامدانه نسبت به حادثه عاشورا کم توجهی دارند ، با بخاطر سپردن واکنش تند مردم به این موضوع ، دقت بیشتری را در رفتارشان به خرج دهند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد