کد خبر: 1776
|
11:16 - 1391/09/06
نسخه چاپی

ظهر عاشوراست و برای همه دعا می کنیم

 ظهر عاشوراست و برای همه دعا می کنیم

ظهر عاشورا فرا رسیده است و آن نباء عظیم، آن اتفاق بزرگ که جان عالم و آدم را در به تنگ آورده است رخ داده است و حسین (ع) به شهادت رسیده است و شیعیان آن حضرت با دل هایی شکسته به نماز ظهر عاشورا ایستاده اند.

در چنین هنگامه ای که دل های شیعیان شکسته است و پس از روزها و شب ها عزاداری چنان دل های شیعیان نرم شده است که گویی هر دعایی را بر زبان برانند به مرز استجابت نزدیک می شود پس بیایید با هم بخوانیم که :

خدواندا در هنگامه ای که حق و باطل چنان به هم می آمیزند که جز بندگان مقرب تو کسی را یارای شناسایی حق از باطل نیست ، شیعیان حسین (ع) را در زمره کسانی قرار بده که هم صراط مستقیم را می شناسند و هم در راه پایبندی و حفظ این خط مستیم هدایت جانفشانی می کنند. همچنان که یاران قلیل شهید مظلوم کربلا راه را شناختند و بر آن استوار ماندند.

خداوندا در این ظهر عاشورا شیعیانی که گرفتار غربتند و دور از وطن و شهر و خانه خود، آنان را در پناه لطف و کرم خود محافظت بفرما و جز سختی غربت آنان را گرفتاری سختی دیگری مکن. که امام مظلوم شیعیان در غربت و تنهایی چه مصائبی که بر خود و اهل بیت مکرمش که نرفت .

خداوندا تا در این ظهر عاشورا که تنگ به تنگ هم به نماز ظهور عاشورا ایستاده ایم و هنوز پراکنده نشده ایم، دل های ما را از هم پراکنده نکن و همچنان و مستدام دل های ما را بر محور حسین و آرمان های حسین یکپارچه و جمع بدار.

خدواندا فرزندان و اهل بیت ما را کربلایی و عاشورایی کن  به گونه ای که ظهر عاشورا همواره برای آنان تجلی دینداری و آزادگی باشد و بدانند که راز پایداری و ماندگاری عاشورا نه بر گریه بر حسین است . که بر پایداری و شهادت حسین بر دین خدا و تلاش امام مظلوم بر اصلاح گری در دینی است که به انواع رذائل آلوده اش کرده اند.

خدواندا در این ظهر عاشورا مسئولان این مملکت را هوشیار بدار که بدانند در چه برهه حساس تاریخی سکاندار حکومتی شیعی در دنیا گشته اند. خدواندا عنایتی فرما که همگان موجه شوند و این فرصت عظیم تاریخی را با سهل انگاری ناآگاهانه به هدر ندهند .  اینک که صدای مظلومیت اهل بیت رسول خدا از این کشور به گوش جهانیان می رسد کرم نما و این صدای بلند مظلومیت و دین خواهی را به گوش جهانیان برسان.

خداوندا در این ظهر عاشورا قلم عفو و بخشش خود را شامل حال پدر و مادر و همه کسانی بفرما که بر گردن ما بچه شیعه های حسین (ع) حق دارند. پدر و مادرهایی که فرزندان خود را با تربت حسین دهان گشوده اند و آنان را با حب حسین و اهل بیت پروش داده اند تا دگر بار روزی تکرار نگردد که صدای مظلومی از آل الله بلند گرددکه آیا یاری کننده ای هست که ما را یاری دهد ؟

خداوندا در این ظهر عاشورا و به یاد غم جانکاه اسارت اهل بیت ، تو را می خوانیم که در هر کجای این دنیای پهناور اگر مریدی از مریدان حسین (ع) به ناحق گرفتار اسارت و در بند است ، موجبات رهایی آنان را به بهترین وجه فراهم کن .

خداوندا در این ظهر عاشوراو به یا امام راحل عظیم الشان، ایشان را غریق رحمت بی منتهای خود کن و به یاد شهدای بی کفن دشت کربلا، شهدای گلگون کفن این خاک را در اعلی اعلیین مقام ده. آنانی که با یاد حسین و به شوق زیارت کربلا شبان و روزان جهاد کرده و بی وصال محبوب به وصال یار رسیدند. در این ظهر عاشورا به یاد آنان می خوانیم کجایید ای شهیدان خدایی...

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد