سرویس: سیاسی
کد خبر: 212
|
10:58 - 1391/07/24
نسخه چاپی

مردم پشتوانه ثباتی هستند که در کشور وجود دارد

مردم پشتوانه ثباتی هستند که در کشور وجود دارد
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی که به استان خراسان شمالی سفر کرده اند روز دوشنبه در ادامه سفرشان دراجتماع با شکوه مردم شهرستان ˈ شیروان ˈ سخنرانی کردند.

به گزارش سبلانه به نقل از ایرنا ، فرازهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع مردم شیروان به این شرح است :

** خداوند متعال را سپاسگزارم که به این بنده حقیر توفیق عنایت کرد که با شما مردم با ایمان و عزیز و خونگرم شیروان بتوانم در این جمع پرشور و صمیمی ملاقات کنم .



** خاطره ما از شهر شما خاطره خوبی است در دوران امتحانهای دشوار و بزرگ شهر شیروان از جمله مناطقی است که امتحان خوبی داده است و نام نیکی از خود به یادگار گذاشته است.



** علاوه بر صدها شهید و جانباز که در دوران دفاع مقدس مردم عزیز شیروان و حومه آن تقدیم کردند، نام هفت سردار در میان شهیدان این دیار وجود دارد .



** تربیت سرداران و فرستادن آنها برای مدیریت صحنه های دشوار و سپس شهادت آنها حوادثی نیست که آنها را بشود در گذر تاریخ فراموش کرد.



** امروز هم چند هزار بسیجی در این شهر حضور دارند هیات های مذهبی فعال در این شهرستان حضور دارند نخبگان فرهنگی و ورزشی در این شهر حضور دارند .اینها نشان دهنده و تنظیم کننده شناسنامه هر منطقه ای از مناطق کشور است .



** جوان های عزیز ما چه در این منطقه و در این شهرستان و چه در سایر شهرستانهای این استان باید به خود ببالند به خاطر موفقیت ها و خود را آماده کنند برای کارهای بزرگ در آینده .



** تلاش ملت عزیز ما و هوشمندی و آگاهی و بصیرت مردم عزیز ما در این استان و در سرتاسر کشور موجب شده است که کشور ما از یک ثبات سیاسی مستمر برخوردار باشد.



** این نعمت بزرگی است در دنیایی که قدرتمندان زورگو و تجاوزگر یکی از سلاح هایشان این است که در کشورها بی ثباتی ایجاد کنند که نمونه آن را هم در منطقه خودمان و هم در مناطق دیگر این دنیای بزرگ مشاهده می کنیم .



** می بینیم که قدرتمندان هرجا توانسته اند ، هرجا بر کشوری طمعی ورزیده اند برای اینکه سلطه خود را در آن کشورها و مناطق، مستقر کنند و بین مردم آن کشور بی ثباتی ایجاد کرده اند و یا بین مردم آن کشور با کشور همسایه ایجاد اختلاف و درگیری کرده اند تا بی ثباتی در نظام ها بوجود بیاید و از این بی ثباتی کارخانجات اسلحه سازی آنها استفاده کنند .



** امروز یکی از سیاست های دستگاه های استکبار ایجاد بی ثباتی است . آن وقت در یک چنین شرایطی نظام جمهوری اسلامی به برکت ایمان شما مردم و به برکت بصیرتی که به فضل الهی در ملت ما وجود دارد، توانسته است به کوری چشم دشمنان یک کشور با ثبات بوجود بیاورد.



** مردم و آحاد ملت خودشان پشتوانه ثباتی هستند که در کشور وجود دارد.

انتهای پیام /

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد