سرویس: اجتماعی
کد خبر: 241
|
10:51 - 1391/07/25
نسخه چاپی

برآورد خسارت 58 میلیارد تومانی سیل بهشهر

برآورد خسارت 58 میلیارد تومانی سیل بهشهر
فرماندار بهشهر از برآورد خسارت 58 میلیارد تومانی برای سیل بهشهر خبر داد.

به گزارش سبلانه به نقل از خبرگزاری فارس ، محمدرضا البرزی صبح امروز در جلسه ستاد مدیریت بحران بهشهر اظهار داشت: خدمات رسانی در حال انجام است و بیمه نیز برای کمک به شهروندان وارد صحنه شده و تاکنون بیش از250میلیون تومان پول نقد در بین آسیب‌دیدگان بیمه شده تقسیم شده است.

وی افزود: خسارت کلی وارد شده به تاسیات شهری توسط شهرداری 17 میلیارد و200میلیون تومان گزارش شده و همچنین خسارت به کشاورزی بهشهر نیز بیش از 2 میلیارد تومان است.

البرزی با بیان اینکه جزئیات خسارت وارد شده امروز و در جلسه با استاندار و معاون اول رئیس جمهور اعلام می‌شود، خاطرنشان کرد: استفاده مناسب از ماشین‌آلات و جلوگیری از اتلاف وقت و مدیریت زمان از جمله مسائلی است که باید رعایت شود.

فرماندار بهشهر با اظهار نگرانی از عملکرد نامناسب برخی از لجن‌کش‌ها گفت: شنیده شده که برخی از لجن‌کش‌ها از مردم پول می‌گیرند که این مسئله باید با جدیت پیگیری و برخورد شود.

این مسئول ادامه داد: ساماندهی لجن‌کش‌ها در اسرع وقت انجام و هماهنگی آنان با بسیج خواهد بود.

البرزی با هشدار نسبت به وجود گرد و غبار در بهشهر افزود: باید مراقب باشیم و این گرد و خاک را کنترل کنیم تا فردا با بیماری‌های عفونی و هشدارهای بهداشتی مواجه نشویم.

وی با تاکید بر اینکه تعزیرات فعال و با گرانی در سیل بهشهر مبارزه شود، تصریح کرد: باید بازار مراقبت شود تا افراد سودجو در بازار اجناس را با نرخ گران به مردم نفروشند.

فرماندار متذکر شد: برخی از قالی‌شویی‌ها نیز قیمت واقعی شستشو را می‌گیرند و گزارش شده که قیمت از 12 هزار تومان به بیش از 30 هزار تومان هم در برخی مناطق رسیده و این جرم است و برخورد قانونی انجام می‌شود.

البرزی در پایان اذعان داشت: در بحث بحران با هیچ مدیری تعارف ندارم و کارها باید اصولی انجام و همه گوش به فرمان باشند.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد