سرویس: دفاع و امنیت
کد خبر: 449
|
10:50 - 1391/07/27
نسخه چاپی

آسیب‌پذیری سازه‌های دفاعی رژیم صهیونیستی در مقابل حملات همه‌جانبه ایران

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: سازه‌های دفاعی رژیم صهیونیستی در مقابل حملات همه‌جانبه ایران و سرشاخه‌های انقلاب اسلامی بسیار آسیب‌پذیر هستند.

به گزارش سبلانه به نقل از فارس، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه آغاز عملیاتی رزمایش الی‌بیت‌المقدس گردانهای واکنش سریع بسیج در جمع خبرنگاران با اشاره به تحریم‌های دشمن علیه ایران گفت: دشمنان با تحریم‌های اقتصادی می‌خواهند حد فشاری علیه ملت بسازند و مردم کشورمان را وادار کنند همانطور که آنها می‌خواهند عمل کنند.

وی افزود:‌اما هرچه فشار بیشتر باشد روح مقاومت و ایستادگی در ملت ایران اوج می‌گیرد، ملت ما این واقعه را یک نوع نبرد تلقی می‌کند و در این صحنه ملت ایران تصمیم گرفته با تبعیت و الهام از مقام معظم رهبری بایستد. ایران کاملاً قادر است از حلقه این محاصره و تحریم عبور کند.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه کشورمان گفت: رژیم صهیونیستی یک سری عملیات‌های روانی و بلوف‌های سیاسی علیه انقلاب اسلامی به راه انداخته بود اما بعد از نفوذ پهپاد حزب‌الله به سرزمین‌های اشغالی متوجه شد این عملیات‌های روانی غیر از افزایش اراده دشمنانش حاصل دیگری ندارد و الآن ابتکار عمل در مقابل رژیم صهیونیستی به دست انقلاب اسلامی است.

سلامی با بیان اینکه اقدام رژیم صهیونیستی علیه انقلاب یک فرصت تاریخی برای ماست، تأکید کرد: رژیم صهیونیستی فاقد عمق دفاعی است و سازه‌های دفاعی این رژیم در مقابل حملات همه‌جانبه ایران و سرشاخه‌های انقلاب اسلامی که آرایش نظامی و تهاجمی دارند بسیار آسیب‌پذیر است.

وی افزود: سازه‌های دفاعی رژیم صهیونیستی برای جنگ‌های بزرگ و طولانی‌مدت نیست و اگر آنها از مرز عملیات روانی عبور کنند قطعاً منهدم خواهند شد.

جانشین فرمانده کل سپاه همچنین در خصوص ادعای دشمنان مبنی بر استفاده نظامی ایران از انرژی هسته‌ای گفت: انرژی هسته‌ای ما کاملاً صلح‌آمیز است و در دکترین دفاعی و اعتقادات ما ورود به عرصه سلاح هسته‌ای خط قرمز است. سلاح‌های هسته‌ای هیچ کمکی به صاحبان آنها نکرده است.

سلامی ادامه داد: امروز از هر زمان دیگری از سطح تجهیزات، امکانات، نیروهای انسانی و زیرساخت‌ها آماده‌تر و مطمئن‌تر هستیم و هیچگونه آسیبی در سیستم دفاعی ما وجود ندارد.

سلامی در پاسخ به سؤالی مبنی بر ادعای روزنامه اشپیگل مبنی بر بستن تنگه هرمز توسط سپاه با انهدام یک نفت‌کش در این تنگه گفت: سپاه برای انجام مأموریت‌های خود نیازمند اینگونه سناریوسازی‌ها نیست و اعمالش را بر اساس واقعیات و اعتقادات انجام می‌دهد. اینها توهمات است و واقعیت ندارد.

سلامی در پایان در خصوص توانمندی ایران در حوزه پهپادها اظهار داشت: در حال حاضر با فناوری پهپادها صدها کلیومتر و ان‌شاءالله در آینده نزدیک هزاران کیلومتر را طی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد