سرویس: استانی
کد خبر: 457
|
12:03 - 1391/07/27
نسخه چاپی

تسهیلات صیانت از تولید از شنبه توزیع می‌شود

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری اردبیل گفت از روز شنبه پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش صیانت از تولید به واحدهای راکد و نیمه‌فعال آغاز می‌شود.

به گزارش سبلانه به نقل از فارس ، حامد عاملی صبح امروز در جلسه کارگروه تخصصی شورای اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اردبیل اظهار داشت: این واحدها می‌توانند از روز شنبه با مراجعه به بانک‌ها با ارائه مدارک مورد نیاز تسهیلات‌ مورد نیاز خود را دریافت کنند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری اردبیل با بیان اینکه مقرر شده هفت بانک عامل تسهیلات سرمایه در گردش را بر اساس تصمیم‌گیری کمیته صیانت پرداخت کنند، افزود: بانک‌های عامل موظف هستند تسهیلات مانده بنگاه‌های زود بازده را به سرعت پرداخت کنند تا مشکل برخی از واحدهای تولیدی برطرف شود.

این مسئول همچنین از توزیع تسهیلات پرداختی به عنوان مشاغل خانگی بین بانک‌های عامل خبر داد و افزود: اعتبار سال 91 به بانک‌های عامل ابلاغ شده بود که توزیع شهرستانی آن نیز صورت گرفته است.

در این جلسه مصوب شد بانک‌های عاملی که بیش از 50 درصد تسهیلات مشاغل خانگی خود را پرداخت کرده‌اند تا هفته آینده پنج درصد و پایین‌تر از 50 درصد نیز متعهد شدند 10 درصد پرداختی خود را در هفته‌های آینده افزایش دهند.

همچنین در این جلسه نامه دو تن از صاحبان سرمایه و کارآفرینی در استان برای تغییر بانک پرداخت کننده تسهیلات قرائت شد که شرکت «آرتاپلاست اردبیل» خواستار تغییر بانک دریافت کننده تسهیلات به بانک صادرات شده بود و شرکت «آرتاویل نیرو بازیافت اردبیل» نیز از بانک صنعت و معدن به بانک سپه تغییر بانک داده تا تسهیلات خود را از این طریق دریافت کند.

در این جلسه مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل نیز در سخنانی اظهار داشت: تمام دستگاه‌های اجرایی در ابتدای سال برای ایجاد اشتغال مورد نظر تعهد دادند و ضرورت دارد به سرعت آخرین اطلاعات در سامانه ثبت شود.

مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان اردبیل نیز از برگزاری دو دوره آزمون ادواری با حضور 14 هزار نفر خبر داد و گفت: قبول‌‌شدگان گواهی مهارت دریافت کردند.

 قائم مقام کمیته امداد استان اردبیل نیز در این جلسه از ابلاغ سهمیه جدید تسهیلات مورد نظر به بانک‌های عامل برای اشتغال‌زایی مددجویان خبر داد و افزود: سهمیه امسال ما در حوزه اشتغالزایی 20 میلیارد و 900 میلیون تومان است که هشت بانک عامل موظف هستند از ابتدای آبان ماه به پرونده‌های ایجاد شده تسهیلات پرداخت کنند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد