سرویس: اجتماعی
کد خبر: 549
|
11:45 - 1391/07/30
نسخه چاپی

عامل انفجار انتحاری در چابهار/عکس

گروه تروریستی «حرکت انصار ایران» طی اطلاعیه ای با انتشار تصویر فردی به نام حمزه سراوانی وی را عامل انفجار انتحاری امروز معرفی کرده است.

سبلانه: به گزارشافکارنیوزبه نقل از عصرهامون ، این گروهک در طی بیانیه ای با سیاه نمایی و حاشیه سازی آشکار اعلام کرد که یک مقر سپاه که در آن عده ای از پاسداران جلسه داشته اند را طی یک عملیات پیچیده و از پیش تعیین شده به نام رعد ۱ نابود و عده ای( ده ها نفر)! از این پاسداران را کشته است. و در این ماجرا عامل اصلی انتحاری” حمزه سراوانی” طی در گیری با نیروهای امنیتی و مشغول کردن این نیروها برای فرار بقیه اعضای این گروهک کشته شده است.

 

در این بیانیه به کشته شدن بسیجی اهل سنت و مجروح شدن کودکان شیعه و سنی هیچ اشاره ای نشده است. این روند سیاه نمایی و دروغ پراکنی همیشه توسط گروهک های تروریستی که هر بار با یک نام جدید اعلام موجودیت می کنند تکرار می شود و همیشه با افتخار و غرور از این عملیات ناجوانمردانه و منفعلانه نام می برند.

اما واقعیت چیز دیگری است و این عامل تروریستی که با نام ” حمزه سراوانی” معرفی شده است، با هدف منفجر کردن کمربند انفجاری خود بین نمازگزاران مصلی امام حسین(ع) ، قصد عبور از گیت بازرسی مصلی را داشت که پس از شناخته شدن توسط بسیجیان حاضر در گیت بازرسی از محل متواری شده و براثر برخورد گلوله به کمربند انفجاری اش به درک واصل شد. بر اثر این انفجار دو بسیجی شهید و چند تن دیگر که کودک هم درمیانشان بود نیز مجروح شدند.


 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد