سرویس: سیاسی
کد خبر: 597
|
10:15 - 1391/08/02
نسخه چاپی

اسرائیل در پایان راه

رهبر سابق جنبش اخوان المسلمین مصر گفت: ملت‌های انقلابی هرگز فریب توطئه های آمریکا و غرب در کشورشان را نخواهند خورد و اسرائیل نیز منزوی شده و به پایان راه خود رسیده است.

به گزارش سبلانه "محمد مهدی عاکف" رهبر سابق جنبش اخوان المسلمین مصر در گفت‌وگو با خبرنگارفارسدر قاهره ضمن اعلام موافقت خود با بیانات مقام معظم رهبری درباره توطئه کشورهای غربی در بازسازی نظام های جدید عربی بر اساس منافعشان تاکید کرد غرب تلاش می کند که انقلاب های کنونی منطقه را بر اساس اهداف و سلایق خود شکل دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: هرگز توطئه غرب و آمریکا محقق نخواهد شد ملت ها زنده و بیدار هستند و اجازه عملی شدن این نقشه‌ها را نمی‌دهند، این تلاش ها در مصر شکست خورده است و در دیگر کشورها نیز شکست خواهد خورد.

رهبر سابق اخوان‌المسلمین با اشاره به اینکه شیوه‌های دخالت آمریکا و غرب در امور منطقه بسیار است گفت: آمریکا و کشورهای غربی مبالغ هنگفتی را در اختیار نهادها و افراد وابسته به خود در کشورهای منطقه قرار می دهند اما در مصر مردم در این باره بسیار هوشیارند.

مهدی عاکف با تایید بیانات آیت الله خامنه ای درباره منزوی شدن رژیم صهیونیستی پس از انقلاب های عربی گفت: اسرائیل تا زمانی که مورد حمایت آمریکا و دیگران است به پایان راه خود رسیده است آمریکا در افغانستان عراق و سومالی شکست خورده و ان شا الله شر آن از سرزمین فلسطین نیز برچیده خواهد شد.

وی ادامه داد: این خون ملت ها را می طلبد و من می دانم ملت ها ی عربی زنده هستند و در هیچ صورتی نمی پذیرند جایی برای اسرائیل در منطقه بنا کنند اما برخی حاکمان کشورهای عربی همچنان با اسرائیل رابطه برقرار می کنند.

این مقام مصری در پایان با ابراز امیدواری به خلاص شدن ملت های عربی آگاه و بیدار از چنگ رژیم های عربی که با رژیم صهیونیستی در ارتباط هستند گفت: خداوند به ما وعده داده است اما ما باید حق خود و ملت ها و حق پروردگار را بشناسیم.

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد