سرویس: فرهنگ و هنر
کد خبر: 632
|
02:50 - 1391/08/03
نسخه چاپی

خبرنگار واحد مرکزی خبر اردبیل جزو پنج خبرنگار برتر کشور شد

خبرنگار واحد مرکزی خبر اردبیل جزو پنج خبرنگار برتر کشور شد
سید محمد عاصمی خبرنگار واحد مرکزی خبر به عنوان پنج خبرنگار برتر کشور مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش سبلانه  خبرنگار جوان و پر‌تلاش اردبیلی در گفت‌و گو با فارس، اظهار داشت: به دلیل پوشش رویدادهای خبری ملی و خلق آثار فاخر و ماندگار در محل همایش بین‌المللی سازمان صدا و سیما مورد تجلیل قرار گرفته‌ام.

سید محمد عاصمی خاطرنشان کرد: یکی از تولیدات مناسب و مطلوب واحد مرکزی خبر تولید گزارش " سفر عشق " ویژه زندگی رحیم موذن‌زاده بود که برای تهیه این گزارش چند ماه رایزنی و هماهنگی‌های لازم صورت گرفته بود تا بتوانیم با کسب اطلاعات متقن گزارشی از این چهره افتخار‌آفرین استان اردبیل در عرصه اذان تولید و پخش کنیم.

وی یادآور شد: جای بسی افتخار است که زندگینامه موذن شهیر عالم اسلام مرحوم رحیم موذن‌زاده را تولید کرده و این گزارش خبری از شبکه‌های مختلف داخلی و برون مرزی پخش شد.

این خبرنگار فعال اردبیلی، گفت: البته از خانواده موذن‌زاده بخشی از ابعاد زندگی سلیم موذن‌زاده را نیز در گزارشی با عنوان " حنجره‌ای که وقف امام حسین (ع) شد " به تصویر کشیدیم تا بتوانیم از این خانواده گرانسنگ در سطح ملی و جهانی اطلاعاتی را به علاقمندان ارائه کنیم.

عاصمی عنوان کرد: در تهیه و تولید این آثار سعی کردیم ابعاد مختلف ملی و منطقه‌ای و همچنین جایگاه اصیل موذن‌زاده‌ها را در تبیین ابعاد مختلف زندگی در نظر بگیریم و به همه عالم بفهمانیم که این استان گنجینه‌های بی‌نظیر همچون سلیم موذن‌زاده و هنرمندان و مداحان شهیر نامی و معروف دارد.

وی بیان داشت: صدا و سیما در ارزیابی سالانه خود به دلیل پوشش مناسب انتخابات نهمین دوره مجلس، تهیه گزارش خانه مهر و ده‌ها مورد تولید آثار فاخر و ماندگار بنده را به عنوان خبرنگار نمونه و برتر واحد مرکزی خبر معرفی کرد.

این خبرنگار جوان و پر‌تلاش اردبیلی به فعالیت هشت ساله خود در عرصه خبر و آگاهی‌بخشی به سطوح مختلف جامعه اشاره کرد و افزود:‌ بنده متولد سال 1366 هستم و از لحظه‌ای که پا به عرصه خبر گذاشتم سعی داشتم با اخلاص و علاقمندی و تعهد کارهایم را به سرانجام برسانم.

عاصمی همچنین با مذموم خواندن حرکت اخیر استکبار جهانی در ممنوعیت و محدودیت تولید و پخش برنامه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی از طریق ماهواره تصریح کرد: این حرکت با ادعای آزادی غرب در حوزه رسانه در تعارض و تضاد است.

وی در پایان گفت‌و گوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل با محکوم کردن چنین اقدام بی‌شرمانه از سوی امریکا و ایادی استکبار اظهار داشت:‌ صدا و سیما با اتکا بر نیروهای کار‌آمد و توانمند خود می‌تواند بهتر از گذشته در عرصه اطلاع‌رسانی موفق عمل کند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد