سرویس: استانی
کد خبر: 698
|
21:40 - 1391/08/04
نسخه چاپی

شهرداری اردبیل افزون بر یک هزار و 600 میلیارد ریال پروژه مشارکتی اجرا می کند

شهرداری اردبیل افزون بر یک هزار و 600 میلیارد ریال پروژه مشارکتی اجرا می کند
شهردار اردبیل گفت: شهرداری اردبیل افزون بر یک هزار و 600 میلیارد ریال پروژه مشارکتی اجرا می کند.

به گزارش سبلانه به نقل از ایرنا ، صدیف بدری در مراسم کلنگ زنی پروژه تجاری مسکونی مروارید اردبیل افزود: با توجه به وجود نیازهای مختلف عمرانی و شهری در اردبیل و بستر سازی و توجه ویژه شورای اسلامی شهر در اجرای طرح ها و پروژه های مورد نظر با مشارکت بخش خصوصی اقدامات موثری در سال گذشته در اردبیل انجام شد.


وی گفت: در این مدت گام های بلندی برای تامین نیازها و ارایه خدمات نوین و بیشتر برداشته شده است.

وی میزان ارزش ریالی پروژه های مشارکتی بازار خشکبار فروشان فاز دو ، مجتمع تجاری شوراسنتر و بازار جدید طلا فروشان اردبیل را 500 میلیارد ریال ذکر کرد.

وی افزود: در راستای بهره مندی از سرمایه های بخش خصوصی در اجرای پروژه های مختلف شهری شامل پروژه مجتمع تجاری مسکونی اتوبوسرانی ، پروژه پارکینگ درخشان ، پل عابر مکانیزه چهار راه حافظ با 80 درصد پیشرفت ، پروژه نبش عطایی شامل مرکز تجاری ، مسکونی و پارکینگ ، کارواش اتوبوسرانی ترمینال با 80 درصد پیشرفت ، پارکینگ شوراسنتر شورابیل با 30 درصد پیشرفت ، حمام وکیل و پروژه چرم مغان در مجموع با ارزش ریالی یک هزار و 600 میلیارد ریال با مشارکت شهرداری و بخش خصوصی در حال اجرا و یا انجام مراحل اداری و قرارداد قرار دارد.

شهردار اردبیل برنامه ریزی برای دستیابی به جایگاه های برتر جذب سرمایه گذاری خصوصی را از مهم ترین اهداف مدیریت امور سرمایه گذاری و مشارکت شهرداری اردبیل ذکر کرد.

وی افزود: جذب سرمایه های موجود در بخش خصوصی و تزریق آنها به اجرای پروژه های شهری و عمرانی مورد نیاز شهر اردبیل از جمله مهم ترین مباحثی است که شهرداری اردبیل اقدام کرده است.

وی دعوت از بخش خصوصی برای مشارکت و اعطای تسهیلات ویژه به آنها را از اقدامات اولویت دار شهرداری اردبیل ذکر کرد.
انتهای پیام /

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد