سرویس: گروه شهرستانی
کد خبر: 72199
|
11:48 - 1396/08/04
نسخه چاپی

سرپرست شهرداری مشگین‌شهر:

برخورد با سد معبر و ساخت و سازهای غیرمجاز تشدید می‌شود

برخورد با سد معبر و ساخت و سازهای غیرمجاز تشدید می‌شود
سرپرست شهرداری مشگین‌شهر از تشدید برخورد با سد معبر و ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد و گفت: نظم حاکم در حوزه سد معبر در برهه ای از زمان موفق عمل کرد اما بعد از مدتی اخطاریه های شهرداری نادیده گرفته شد اما این طرح دو باره تشدید می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلیسبلان‌مابه نقل ازسفیرمشکین، با توجه به اینکه خیابان اصلی شهر کم عرض بوده و رفت و آمد زیاد موجب ایجاد ترافیک و معطلی مردم در خیابان اصلی می‌شود و در کنار آن حضور دستفروشان در خیابان اصلی موجب می‌شود این وضعیت تشدید شده و ترافیک سنگین‌تری در مرکز شهر ایجاد شود.

 

شهردار سابق مشگین‌شهر با ایجاد بازار روز سد معبر را از خیابان اصلی شهر به صورت کلی جمع آوری کرد تا در محل ایجاد شده ساماندهی شود اما متاسفانه مکان ایجاد شده برای بازار روز مورد استقبال دستفروشان قرار نگرفت و به حال خود رها شد و تنها روزهای پنج شنبه از این مکان به عنوان پنج‌شنبه بازار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

این طرح بعد از اجرا به حال خود رها شد و موجب شد دستفروشان دوباره در خیابان‌های اصلی شهر حضور یافته و بار ترافیکی را تشدیدتر کنند.

 

محمود علیزاده سرپرست شهرداری مشگین‌شهر از تشدید برخورد با سد معبر و ساخت و سازهای غیرمجاز خبر داد و گفت: نظم حاکم در حوزه سد معبر در برهه ای از زمان موفق عمل کرد اما بعد از مدتی برخی از کسبه و بازاریان اخطاریه های شهرداری را نادیده گرفته و به حق و حقوق شهروندان و عابرین پیاده اهمیت نمی‌دهند لذا با هماهنگی هایی که با عوامل انتظامی صورت گرفته اقدامات لازم در برخورد با افرادی که حق و حقوق دیگران را نادیده گرفته و ایجاد سد معبر می‌کنند برخورد قاطع صورت خواهد گرفت.

 

علیزاده همچنین با هشدار به افرادی که اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز می‌کنند تاکید کرد: طبق قانون شهرداری‌ها هر گونه ساخت و ساز غیرمجاز ممنوع بوده و اعمال جریمه و تخریب بعد از طی مراحل قانونی روبرو خواهند شد.

 

سرپرست شهرداری مشگین‌شهر افزود: شهروندان می توانند شهرداری را در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز یاری نموده و اجازه ندهند با گسترش حاشیه نشینی شهر به بی نظمی در ساختار مبلمان شهری دچار شود.

 

وی گفت: شهروندان می‌توانند بصورت شبانه روزی با شماره تلفن های 32522021 -3 تماس گرفته و هم مشکلات خود را گزارش کرده و هم ساخت و سازهای غیرقانونی را اطلاع داده تا در اسرع وقت با این موارد برخورد صورت گیرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد