سرویس: استانی
کد خبر: 774
|
22:02 - 1391/08/06
نسخه چاپی

جنوب استان اردبیل باید از بن‌بست محرومیت خارج شود

جنوب استان اردبیل باید از بن‌بست محرومیت خارج شود
فرماندار شهرستان کوثر گفت: جنوب استان اردبیل و شهرستان‌های خلخال و کوثر نیازمند خروج از بن‌بست محرومیت هستند.

به گزارش سبلانه به نقل از فارس ، سید سعدالله رئیس‌ساداتی عصر امروز در نشست عصرانه همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در جنوب استان اردبیل در شهر خلخال اظهار داشت: ما این همایش را در حالی از صبح امروز اجرا می‌کنیم که در شیفت صبح و عصر با ارایه نظرات و پیشنهادات مختلف راهکارهای خوبی در خروج جنوب استان از محرومیت ارایه شده است.

وی با بیان اینکه شهرستان کوثر فرصتی مناسب برای رشد و ترقی دارد، تصریح کرد: در گذشته استعدادهای بخش صنعت و معدن، گردشگری، صنایع دستی و بازرگانی این شهرستان مغفول مانده که امیدواریم با برگزاری این همایش برخی از این ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها معرفی شود.

رئیس‌ساداتی خاطر نشان کرد: شهرستان کوثر از مناطق مستعد باغداری و محصولات زراعی است که اگر در قالب این همایش به سرمایه‌گذاران و کارآفرینان معرفی شود، بهتر می‌توانیم در جذب سرمایه‌گذاری‌ها تلاش کنیم.

این مسئول شهرستان کوثر را از توانمندترین مناطق در تولید محصولات سردرختی معرفی کرد و ادامه داد:‌ در این شهرستان سالانه 21 هزار تن محصولات سردرختی با تولید سالانه 46 هزار تن محصولات زراعی مناسب در جایگاه مطلوب و شایسته‌ای قرار دارد.

وی اضافه کرد: ‌برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای برای این همایش صورت گرفته که ما از صبح امروز شاهد سخنرانی‌ها و ارایه نظرات و پیشنهادات مختلف بودیم که امید است بابی در جذب سرمایه‌گذاری‌ها و ارتقای جایگاه شهرستان باشد.

فرماندار کوثر این شهرستان را نیازمندترین منطقه برای حضور سرمایه‌گذاران در حوزه‌های پرمخاطب اعلام کرد و بیان داشت:‌ ما در شهرستان کوثر با داشتن بسترهای لازم برای گردشگری می‌توانیم سالم‌ترین و پردرآمدترین فعالیت اقتصادی را داشته باشیم.

رئیس‌ساداتی یادآور شد:‌ شهرستان کوثر به دلیل داشتن مکان‌های تاریخی،‌ طبیعی، اماکن مذهبی و طبیعت‌گردی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است.

وی همچنین با ارایه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده برای احداث زیرساخت‌های لازم با هدف جذب سرمایه‌گذاران خواستار ارایه مشوق‌های سرمایه‌گذاری، جذب نخبه‌های علمی و اقتصادی، زمینه‌سازی برای سرمایه‌گذاری، رفع موانع و ارایه راهکارهای موانع سرمایه‌گذاری در این منطقه شد.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد