سرویس: استانی
کد خبر: 795
|
10:52 - 1391/08/07
نسخه چاپی

فضای تولید در اردبیل تقویت شود

فضای تولید در اردبیل تقویت شود
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل خواستار ایجاد و فعال کردن فضای تولید در تمام زمینه های اقتصادی این استان شد.
 

به گزارش سبلانه به نقل از مهر، حجت الاسلام سید حسن عاملی صبح یکشنبه در استقبال از علی لاریجانی رئیس مجلس در فرودگاه اردبیل گفت: مسئله مهم این استان در شرایط فعلی فعال شدن حوزه تولید است که باید مورد  توجه دولت قرار  گیرد.

وی با بیان اینکه فعال شدن این حوزه، رونق تولید و اشتغال زایی را در پی خواهد داشت، یاد آور شد: باید مسئولان و مدیران  کشور و استان با هم اندیشی و برنامه ریزی سرمایه گذاری را در این راستا در اردبیل افزایش داده و موانع و مشکلات حوزه تولید را بررسی و مرتفع سازند.

امام جمعه اردبیل افزایش و رونق تولید را زمینه ساز توسعه پایدار منطقه دانست و اضافه کرد: علاوه بر این فعال شدن تولید موجب اشتغال زایی خواهد شد که در حال حاضر به عنوان مهمترین مشکل استان شناخته می شود.

وی خودکفایی را مهمترین دستاورد رونق تولید در کشور عنوان کرد و یادآور شد: بحث تولید سد محکمی در مقابله با تحریم ها محسوب می شود و می توان با دور زدن تحریم ها اثرات آن را در حوزه های اقتصادی بی اثر کند.

عاملی با اشاره به مشکلات اردبیل در زمینه تولید، صنعت و عقب ماندگی های این حوزه افزود: باید با بهره گیری  از ظرفیت ها و پتانسیل های منطقه مشکلات اقتصادی را برطرف و زمینه توسعه را فراهم کرد.

علی لاریجانی رئیس مجلس به منظور بررسی مشکلات اقتصادی و گفتگو با فعالان این حوزه به استان اردبیل سفر کرده، در ابتدای سفر خود، در مزار شهدا حاضر شد.

حضور در شورای اداری استان اردبیل، دیدار با دانشجویان دانشگاهها و طلاب و شرکت در همایش فرصت های سرمایه  گذاری در شهرستان خلخال از دیگر برنامه های سفر یکروزه وی به استان اردبیل است.

انتهای پیام/

 

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد