سرویس: اجتماعی
کد خبر: 903
|
15:20 - 1391/08/09
نسخه چاپی

روایت فرمانده سپاه اردبیل از دفاع مقدس؛

چگونه بسیجی 13 ساله اردبیلی جان 10هزار نیرو را نجات داد

چگونه بسیجی 13 ساله اردبیلی جان 10هزار نیرو را نجات داد
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: اگر مرحمت بالازاده نبود تیپ ارتش و لشکر عاشورا درسال 61 بیش از 10هزار تلفات می داد که با بصیرت شهید بالازاده این اتفاق نیفتاد.

به گزارش خبرنگار سبلانه، سردار جلیل بابازاده، امروز در یادواره 36هزار دانش آموز شهید کشوری وشهید بهنام محمدی راد در اردبیل، با اشاره به رشادت و جان فشانی های دانش آموزان در هشت سال دفاع مقدس ، اظهارداشت: بهنام محمدی دانش آموز 13 ساله همراه با همرزمان اش با اتکا به خداوند والگوگیری از حماسه عاشورا، 45 روز در خرمشهر در برابر دشمنان ایستادگی کردند.

 

وی با بیان خاطره ای از دوران دفاع مقدس، گفت: اگر مرحمت بالازاده نبود تیپ ارتش و لشکر عاشورا درسال 61 بیش از 10هزار تلفات می داد که با بصیرت شهید بالازاده این اتفاق نیفتاد.

سردار بابازاده ادامه داد: مرحمت بالازاده بسیجی 13 ساله اردبیلی در آن زمان با صدای اذان خود در روز روشن، به رزمندگان یادور شد که نباید لحظه ای در برابر دشمنان غفلت کرد؛ اگر صدای اذان این بسیجی شنیده نمی شد 10 هزار تلفات می دادیم و تیپ ارتش و لشکر عاشورا محاصره می شد.

سردار بابازاده از دانش آموزان خواست به سادگی از خون شهدا نگذرند و تامل کنند که چرا بهنام محمدی ها شهید شدند.

 

وی بیان داشت: آیا تحریم کنندگان، مواد مخدر را هم تحریم کرده اند؟ چرا به جای قطع کانال های ماهواره ای که اراده جوانان ما را سست می کنند، پرس تی وی و جام جم را قطع می کنند.

 

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: وقتی استکبار جهانی در جنگ تن به تن نتوانست به اهداف شوم خود دست یابد، امروز می خواهد با فشارهای اقتصادی ما را به زانو درآورد غافل از اینکه ملت ایران با تاسی از امام حسین که در واقعه عاشورا از تمام هستی اش، حتی از فرزند شش ماهه اش گذشت اما ذلت و خواری را نپذیرفت، ذلت وخواری را نمی پذیرد.

 

وی ادامه داد: دشمنان می خواهند نهضت عاشورا و راه بهنام محمدی ها و مرحمت بالازاده ها را از ما بگیرند.

 

سردار بابازاده تصریح کرد: در حالی که شهیدان تکه تکه می شدند و جنازه شهدا خاکریز می شد اما خط مقدم را رهانمی کردند و امروز ما باید همانند آنها از اصول و ارزش های انقلاب اسلامی دفاع کنیم؛ ما متعلق به خود نیستیم که یکی بگوید سازش می کنیم و دیگری بگوید سازش نمی کنیم، شعار ما هیهات من الذله است.

 

 

وی با تاکید بر اقتصاد مقاومتی، بیان داشت: راه چاره در دست شما معلمان و اساتید و بزرگانی است که با واقع بینی ، اخلاص در قضایای اقتصادی کلان نگر بوده و اوضاع را واقع بینانه نگاه کنید.

 

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد