سرویس: استانی
کد خبر: 909
|
22:00 - 1391/08/09
نسخه چاپی

13 آبان روز برملا شدن ماهیت شیاطین است

13 آبان روز برملا شدن ماهیت شیاطین است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: 13 آبان روز برملا شدن ماهیت پلید و غیر انسانی استکبار جهانی است که مردم ما بار دیگر با راهپیمایی در این روز تودهنی بزرگی به استکبار و نظام سلطه وارد می‌کنند.

به گزارش سبلانه به نقل از فارس ، حجت‌الاسلام ولی نظرپور عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی 13 آبان در اردبیل اظهار داشت: در این روز سرنوشت‌ساز همه مردم و برجسته‌تر از اقشار دیگر دانش‌آموزان و نسل آینده حضوری گسترده خواهند داشت و با سر دادن شعارهای ضد استکباری بار دیگر عشق، علاقه و وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: ملت ایران در 34 سال گذشته در مقاطع مختلف سیلی محکمی به گوش استکبار نواختند و به آنها این حقیقت غیر قابل انکار را یادآور شدند که انقلاب اسلامی با حضور و پشتوانه مردمی زنده و بالنده است.

نظرپور خاطر نشان کرد: به دلیل تقارن 13 آبان با عید غدیر خم راهپیمایی این روز، یک روز جلوتر جمعه این هفته بعد از نماز دشمن‌شکن آدینه برگزار می‌شود و بار دیگر مردم رشید و وفادار ایران ابهت و عظمت بی‌نظیر خود را به نمایش می‌گذارند.

این مسئول به تحولات 13 آبان به ویژه تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام اشاره کرد و افزود: از همان روزی که جوانان این سرزمین آمریکا را از خاک خود بیرون کرده و آنها را در ذلت واقعی انداختند معادلات سیاسی علیه آمریکا یکی پس از دیگری رخ داده و این کشور به منفورترین نظام تبدیل شده است.

وی اضافه کرد: جوانان ما امروز باید بیش از گذشته به ماهیت پلید، شیطانی و اهریمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی آشنا شوند و بدانند که چرا ایران و ایرانی هیچ وقت دوست نداشته است در خدمت و خادمی آمریکا باشد.

‌رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تاکید بر برگزاری برنامه‌های متنوع در این روز از سوی دانش‌آموزان و دانشجویان بیان کرد: نه تنها در این روز مردم ایران با حماسه تاریخی خود قدرت پوشالی استکبار را به سخره می‌گیرند بلکه مدافع مسلمانان مظلوم میانمار نیز می‌باشند که امروز زیر چکمه‌های پلید اندیشه زوال‌پذیر غرب آرام آرام جان باخته و ماهیت خودشان را رو به زوال می‌دانند.

نظرپور در ادامه سخنان خود یادآور شد: ‌در روز 13 آبان نمازگزاران و همچنین شرکت‌کنندگان در این تظاهرات گسترده به دشمنان و ایادی کفر ثابت می‌کنند که حرکت‌های بی‌سرانجام آنها نتیجه‌ای جز وحدت و همدلی بیشتر آحاد مردم به دنبال می‌آورد.

وی از تمام دانشجویان و دانش‌آموزان و همچنین اقشار و آحاد مردم خواست بعد از نماز جمعه شهرهای مختلف در این راهپیمایی ضد استکباری حاضر شده و بار دیگر نفرت خود را از نسل‌کشی آمریکا در سرزمین‌های اسلامی و همچنین توطئه آغاز شده در میانمار نشان دهند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد