سرویس: اجتماعی
کد خبر: 918
|
08:45 - 1391/08/10
نسخه چاپی

کارگری که به دانشگاه راه یافت

کارگری که به دانشگاه راه یافت
مرد با اراده‌ اردبیلی که به چاه‌کنی مشغول است با توان خود به دانشگاه راه یافته و مشغول تحصیل است.

به گزارش سبلانه این مرد با اراده اردبیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ، اظهار داشت که با اراده آهنین خود و تکیه بر معنویت توانسته در زندگی موفق شده و از چاه‌کنی به دانشگاه راه یافته و هم اکنون در رشته الهیات و حقوق اسلامی درس می‌خواند.

این مرد 42 ساله اردبیلی که نامش اروجعلی عظیمی است روزانه بیش از 20 ساعت کار می‌کند و علاوه بر چاه‌کنی آن هم با مهارت و قوت خاص شب‌ها نیز همراه همسرش به فرشبافی مشغول است و در تلاش است با عزت نفس و کسب روزی حلال زندگی خود را به شایستگی بگذراند.

اروجعلی عظیمی که از سال‌های گذشته ترک تحصیل کرده بود از سال 85 تصمیم گرفت با تحصیل شبانه مدرک دیپلم بگیرد و از سال گذشته نیز با اخذ مدرک تحصیلی دیپلم موفق شد وارد دانشگاه شود تا زمینه برای ادامه تحصیل و رسیدن به آرزوهایش بهتر از گذشته فراهم آید.

این مرد با اراده که تاکنون بیش از 42 چاه را برای متقاضیان کنده و در اختیار آنها قرار داده است چنان با مهارت و سخت‌کوشی تلاش می‌کند تا انجام وظیفه کند که گاه تمام انگیزه‌های مادی و ظاهری را از دست می‌دهد و تنها با خواندن نماز و قرآن و دائم‌الوضو بودن به خود آرامش درونی می‌دهد.

این مرد با اراده اردبیلی رمز و رموز این موفقیت و زندگی آرام و کم دغدغه 22 ساله در کنار همسرش را گرایش به نیکی‌ها و انجام فرایض الهی می‌داند.

انتهای پیام/

نظر شما

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیریت در وب سایت منتشر خواهد شد